Bijuterii noi


și despre mine. (cică aș fi și eu o bijuterie)

Doar lumea mea

Trebuia să scriu povestea asta mai demult, doar că sunt leneșă. În plus, alerg prin atîtea dimensiuni, mă micșorez și mă măresc de atîtea ori, trec prin atîtea lumi și schimb așa de multe culori și mirosuri, încît am scuze că am întîrziat. Aș fi vrut să scriu asta la sfîrșitul anului trecut sau la începutul ăstuia, ca să se vadă clar că vorbesc de bijuterii cumpărate anul trecut.

Cînd spun bijuterii vorbesc despre podoabe adevărate și prețioase, nu gablonțuri, aur de clanță sau biju-uri de scenă, deși ș-alea-s bune, iar unele au valoare sentimentală de iubire neîmpărtășită. La bijuterii am gusturi grele. Ca la cărți și mai greu decît la haine. Mici sau voluminoase, de culori discrete sau tupeiste, detailiste sau măroaie, diafane sau impunătoare, de prințesă sau de vrăjitoare, bijuteriile mele vin de demult și fiecare-i o carte cu poze din lumi diferite. Fiecare cercel sau inel sau brățară, luate…

Vezi articol original 1,364 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

