eu nu sînt robert turcescu


– eu sînt robert turcescu.
– eu sînt robert turcescu, eu, nu el
– eu sînt adevăratul robert turcescu.
– ba eu sînt robert turcescu.
– ba eu.
– ba eu.
– fariseilor, EU sînt robert turcescu.
– nu-i adevărat.
– ce nu-i adevărat?
– eu sînt robert turcescu.
– eu sînt originalul.
– eu sînt robert turcescu.
– bine, eu sînt robert turcescu, am fost deghizat pînă acum în ofițer sub acoperire.
– eu sînt robert turcescu.
– și eu sînt robert turcescu.
– și eu sînt robert turcescu.
– noi sîntem robert turcescu.
– și noi sîntem robert turcescu.
– toți sîntem robert turces……
*
nici chiar așa.
eu nu sînt robert turcescu.
și nu semăn deloc cu cei ca el.
cu cei ce au parvenit ca el.
mințind.
înșelînd.
manipulînd.
vînzînd.
VÎNZÎNDU-SE ÎNTR-UN FEL SAU ALTUL.
trădînd.
bleah.
unii n-avem nimic în comun cu el.
sau cu țara asta în care ne-am născut din întîmplare.
cu acest popor.
cu obsedații de servicii, spioni, spionite, lovituri, cacialmale, cu ochii și mintea și sufletul lipite de teveu. obsedații de combinații și îmbîrligătorii, de scenarite și turnători. de sforari și păpușari. adepții unui sistem în care poți reuși ca robert turcescu: nu prin propria valoare ci prin propria curvăsăreală și aia penibil mărturisită la o oră de maximă audiență pe propriul tău post tv. care ți s-a făcut aproape cadou, la un moment dat, ca să ai și tu unde lucra.
robert turcescu n-o să demonstreze nimic, în final, în afara faptului că niciun job de doamne ajută nu se obține în țara asta fără un gen de prostituție. fără să te vinzi, fără să te mînjești.
asta a demonstrat CLAR, aseară.
robert turcescu demonstrează prin toată activitatea lui că a sta pe bară, fără bani și fără notorietate e un lucru de laudă. în țara asta. să nu faci nimic a ajuns în țara asta ceva mai valoros ca orice demers. pentru că măcar nu te mînjește. ești sărac și bolnav dar undeva într-un for interior mai sănătos ca restul.
în țara asta.
unii doar ne-am născut aici, dar nu ne mai recunoaștem în nimic din ce ne înconjoară.
sîntem niște apatrizi cu pașaport și cu țară.
o țară pe care-am da-o pe oricare altă țară.

2 thoughts on “eu nu sînt robert turcescu

  1. Da, Melescanu a strins pe sestache 400,000 de semnaturi, in timp ce era sefu’ SIE. Deci calcat pe Constitutie si toata legislatia in vigoare. Iar M Macovei cu greu cu greu a strins ca sa faca limita necesara.

Lasă un răspuns

