azi: „Hamlet. Next Hours”, la Godot Cafe Teatru


azi are loc (avan)premiera mondială, cum sună asta, uau!, a piesei mele: „Hamlet. Hext Hours”. La Godot Cafe Teatru. M-am trezit de dimineață cu „nu-mi vine să cred” în brațe. Și încă îl țin strîns îmbrățișat. Chiar nu-mi vine să cred. În rest, liniște în suflet. În sfîrșit puțină pace după atîta zgomot de fond.

IMG_9866

Azi nu-i o zi ca toate celelalte. Și luați-mă în serios, chiar dacă nu vă explic pe larg aici, de ce. Mi-a luat ani de zile să mă decid să ies în public cu ceea ce scriu cu adevărat. Pentru că scriu de ani de zile. Mai ales pentru mine.

IMG_9717

În rest, n-am multe cuvinte azi, în vîrful degetelor.  Tocmai eu, care nu mă mai opresc cîteodată din scris. Nu am ce să vă spun: trebuie să veniți să vedeți.

IMG_9738

De astăzi începînd, spectacolul se va juca la Godot Cafe Teatru, minunatul teatru independent creat de Geo Remeș în centrul vechi, locul cel mai viu din punct de vedere artistic din București. De azi, de la ora 20:00 …..

IMG_9739

Hamlet. Next Hours

                          de Laura Ili(N)ca

Domnul F.:     Bogdan Dumitrache

Domnul C.:     Ion Grosu

Horatio:          Istvan Teglas

Groparul:       Ionuț Radu Burlan

Regina (dead or alive): Laura Ili(N)ca

Regia:              Dan Vasile

Scenografia:  Cristian Ivan / Mobexpert

Costume:        Dan Vasile / Tudor Personal Tailor

Coloana sonoră: Dan Vasile

IMG_9836

din 29 septembrie, la Godot Cafe Teatru, (strada Blănari, nr. 14).
Telefon rezervări: 021 31 61 682 / 0736 414 244 L – D 12:00 – 19:00

Îi mulțumim lui Geo Remeș pentru tot ajutorul dat. Mulțumim Andra Horatsch, mulțumim Bella și tuturor celor care ne-ați susținut.

11 gânduri despre „azi: „Hamlet. Next Hours”, la Godot Cafe Teatru

  1. Pingback: hamlet next hours | Hai la teatru

  2. Pingback: Matei Chioariu, zis și 2 în 1 – adică două premii dintr-o lovitură | My Cult Events

  3. Pingback: Recomandare: Equus – un spectacol de licență, preluat de Odeon | My Cult Events

  4. Pingback: din ciclul: să-i umilim și pe alții. Azi, Petr Zelenka | My Cult Events

  5. Pingback: suferința este bună. După ce te-ai afirmat. Înainte e îngrozitoare. | My Cult Events

  6. Pingback: așa, părăsiți-i pe stradă, dați-le ceva de făcut altora | verzi și uscate s.r.l.

Lasă un răspuns

