mix, remix și de la capăt


de mult, în viața mea lucruri extrem de diverse se amestecă într-un mod foarte abrupt. Ai zice că pînă acum ar fi trebuit să mă obișnuiesc cu viața mea, așa cum e ea, dar uite că nu. Nu mă obișnuiesc. Fiecare întîmplare mă afectează în mod independent și ce se întîmplă mai apoi în mintea mea e greu de descris …

… săptămîna trecută, de pildă, am continuat repetițiile la „Hamlet. Next Hours”, am dormit foarte puțin, am strîns de pe jos cîini otrăviți cu furadan și anticoagulante, pe ăia care mai supraviețuiau i-am dus la doctor, nu prea am dormit, am mai citit cîteva pagini din „Viața lui Pi”, am făcut multă mișcare, am propus să-l identificăm pe ăla care împarte furadan cu atîta dărnicie și să-i facem plîngere la poliție pentru posesie ilegală de otravă, am ascultat părerile pro și contra unuia dintre personaje din piesă: este sau nu este bine conturat dramatic?, am făcut fotografii – am suficiente pentru proiectul H2O -, mai rămîne să-mi găsesc un sponsor și să și organizez expoziția, am tînjit enorm să fiu altundeva, mai ales la mare, am reînceput să scriu la „Jurnalul lui A&E”, am dormit puțin, cîinii au murit, și ăia pe care i-am dus la doctor, în chinuri cumplite, am mîncat multe fructe: afine, preferatele mele, pepene galbene și roșu, m-am trezit ieri la 5.50 hotărîtă să mă mut de aici, mi-am căutat casă și mi-am găsit taman la Lipova, m-am întîlnit cu oameni pe care nu i-am văzut de mult, am promis unui copil că-l duc în parc, am ascultat poveștile îngrozitoareși plînsetele/urletele de disperare ale celor care ocrotesc cîinii comunitari din zonă, după o vreme le-am zis să nu-mi mai povestească nimic pentru că-mi vine să vomit, am promis și mi-am promis că voi rescrie părți din piesă, n-am dus copilul în parc – rămîne pe data viitoare dar am văzut „Crimă și pedeapsă” la Bulandra, remixul lui Yuri Kordonski după propria lui punere în scenă din 2006, de data asta și cu Richard Bovnoczki și Marian Râlea în distribuție pe lîngă Marius Manole, Vlad Logigan, Rodica Lazăr …… am revăzut alți cunoscuți, am cunoscut alți oameni ……….

*

și în noaptea asta am dormit fix 10 ore și 32 de minute.

Azi poate reușesc să scriu ceva.

Lasă un răspuns

