am început repetițiile


… la piesa mea: „Hamlet. Next Hours” (titlul e provizoriu), pe 12 iunie. Încă nu sîntem în formulă completă așa că n-am să anunț distribuția. Spre surprinderea mea n-am emoții ci curiozități. Nedumeriri. Mirări. Dacă nu mi-aș propti pumnul în bărbie cred că mandibula mi-ar cădea de la etajul 1 pînă la subsol. Întrebări. Cum o să treacă toate gîndurile și socotelile din capul meu, pe care le-am așternut într-o anumită formă pe hîrtie … mă rog, în computador (nu mai merge să spui calculator, nu?) … din capul meu deci, în capul lor? Și apoi în jocul lor?

Hamlet. Next Hours

Sînt exuberantă cînd mă duc la repetiții, iar cînd mă întreabă colegii mei de ce am scris cutare sau cutare lucru le povestesc atît de multe încît … sigur sînt prea multe. Văd pe fața lor. În ochii lor. Fac niște ochi atît de mari încît cred că, măcar uneori îmi ies niște flăcări pe gură. (Sau, poate, am avut ceva verde între dinți și ei, delicați, nu mi-au spus nimic). Trebuie că-mi ies flăcări, altfel nu s-ar uita așa la mine. La prima lectură am rîs cu lacrimi la propria mea piesă. (Și apoi m-am întrebat dacă nu cumva sînt gugu-gaga de mă distrează atît de tare ce-am scris chiar eu). Foarte fain e și că un actor chemat în pripă să înlocuiască o mare divă (despre divele din România și nebănuitele și nesfîrșitele lor fițe – gen: nu răspund la telefon cu zilele că, nah, n-am io chef. Da? Se aude? Cum adică stați pe loc cu producția? ȘI? Ce dacă am zis o dată că da, îmi place, vreau, sînt de acord? Azi noapte am visat altceva și acum m-am schimbat și nu v-am anunțat. Ce? probleme? – altădată), un actor trezit din somn și din dolce far niente, adus pe nepusă masă și neprevenit, total neinformat despre ce e vorba, a rîs și el citindu-și pentru prima oară rolul. Reacția lui m-a bucurat foarte mult.

Mai e mult pînă departe. Vă țin la curent.

11 gânduri despre „am început repetițiile

  1. merci pentru dedicatie, dar cum nu ne cunoastem, nu ne-am vazut niciodata, nu facem parte unul din viata celuilalt … nu-i inteleg rostul. Perfect fara tine pentru ca oricum nu existai … sau …? Sau poate ai gresit blogul?

    • mai invata si mata o limba straina, domnule necunoscut plin de sfaturi. Pina la sfatul viitor, intereseaza-te cum se prescurteaza domnisoara. Daca tot te pricepi la limba romana.

  2. http://dexonline.ro/definitie/mersi

    Stimata „d-r-ă „, înteleg ca vă deranjează că v-am corectat . Nu-i nimic, trece!
    Intrați inca o data pe text si inlocuiți ( ctrl+f+replace) „merci”-urile din acele scenarii, dacă nu le-ați scris pentru francezi …
    Mai bine să vă corecteze un amic, decât un critic literar… Nu ?

    P.S. Amicul cunoaște multe limbi străine, dar și româna.
    P.S.2 Amicul are voie sa greșească, dar o scenaristă/actriță/șefă, nu prea. Să avem pardon, coane Fănică !

    • Stimate domn,
      Nu-mi sinteti amic. Sinteti un necunoscut care-mi scrie cu o familiaritate care incepe sa ma deranjeze. Asta incepe sa ma deranjeze cu adevarat. Va rog sa nu mai comentati pe aici.

      Merci.

      • Stimata dra,

        Dar aveti oricand posibilitatea sa stergeti, blocati , raportati, cenzurati (blestemati, impuscati) etc, dupa propria dorinta . Nu exista nicio familiaritate aici, ci doar dorinta excesiva a dumneavoastra de a cenzura oricand, orice, fara sa treceti asta printr-un filtru REAL interior.
        Dar sa fiti sigura ca va voi asculta sfatul, pentru ca pana la urma, din pacate pentru d-voastra, nu eu sunt cel care pierde.

        Chapeaux…

Lasă un răspuns

