hăhăiala de dimineață


haha

în România, dacă nu te hăhăiești puțin de cum te trezești, este clar ceva în neregulă cu tine. Ești frustrat/frustrată, constipat/constipată, supărat/supărată … atăatăatăată. Și cum mai nou încerc din toate puterile mele – cam puține ce-i drept – să nu mai fiu atît de dură și de deosebită (știu niște domni perplecsacți de duritatea articolelor mele și nu vreau să-i mai înspăimînt atît, că poate fac vreun atac de cord, ceva, și mă aleg și cu cîteva suflete pe conștiință), deci, cum încerc să-mi înmoi duritatea asta de oțel armat, încep și eu de azi, să mă hăhăiesc. Așa. Fără motiv. Pentru că. Bicoz. De aia. Aiaaiaaia.

Mă primiți în rîndul lumii „bune”? Hăhăhăhăhă!

Un gând despre „hăhăiala de dimineață

Lasă un răspuns

