din categoria serviciilor …


găsiți diferențele dintre cele două texte/întîmplări reale(?). Drept premiu o să primiți felicitările mele calde.

dilemaDilema Veche:

Mă urc într-un taxi cu un șofer cu care nu mai mersesem de ceva timp. Îmi spune, așa, deodată, pe un ton informal: „Am multe să vă povestesc, de cînd nu ne-am văzut în ultimul timp. De două ori am avut moarte clinică. Știți, m-am văzut deasupra propriului trup …” Constat că pînă și conversațiile casual cu serviciile nu mai sînt ce-au fost odată. (I.P.)

***

Ana, cea care caută prin gunoaie:Ana

„Dacă aveți un cățel, aveți cel mai sincer prieten. Am avut și eu unul, l-am luat de pe stradă, dar mi l-au împușcat nenorociții din elicopterul cu care mă urmăreau.”

***

***

***

***

… ori se întîmplă în orașul ăsta niște lucruri care întotdeauna mie mi-au scăpat. Poate pentru că-s așa neimportantă.

Lasă un răspuns

