de ce am crezut …


ca o sa ne dea de bunavoie puterea? De ce am crezut in 1989 ca toti gandim la fel? Ca nomenclaturisti, securistii, turnatorii, lichelele s-au pocait si s-au schimbat ca prin minune? Ca, se vor retrage elegant in umbra vietii lor si ii vor lasa pe cei neintinati sa croiasca o Romania noua? De ce mai credeam asta si dupa cativa ani, dupa ce au au preluat tot ei puterea, dupa ce l-au impiedicat pe rege sa vina in tara, dupa ce au infestat PNTCD cu manipulatorii lor … De ce ne mai incapatanam azi sa fim cuminti, sa luam palma dupa palma, sa nu dam pumni inapoi si, cand nu ne mai ramane nicio solutie, sa ne caram cumva in Italia, ca sa ne tinem acolo de baierile pampers-ilor cu vreo distinsa nonagenara pentru 800 de euro? DE CE? De unde atata naivitate? De unde atata ingaduinta? De unde atata rabdare? De ce? De ce facem asta? Timpul care trece, nu trece si din timpul nostru?
*
Eu una nu mai am solutii si nici rabdare. Nici nu mai pot, nici nu mai vreau sa inteleg. Refuz sa traiesc in lumea unora ca Badea, Gadea & Co., am mai scris asta aici.
*
Si nici pe voi nu va inteleg. Va place cum traiti? Daca nu facem azi ceva, daca nu ne unim azi si nu ne propunem acum sa schimbam TOT ce trebuia schimbat de la bun inceput, nici eu, nici voi nu mai avem scapare. Eu … ma sufoc aici.
*
Si n-o sa mai am altceva de facut decat sa plec.

2 gânduri despre „de ce am crezut …

Lasă un răspuns

