liste, liste


1. anul asta s-a sfarsit nesperat ( dupa niste momente cu adevarat dramatice), intr-o nota de buna dispozitie, umor, multa energie pozitiva. Doamne!? putem s-o tinem asa, TOT anul viitor? Plizz? si s-a mai sfarsit aducandu-mi ce-mi place mai mult si mai mult … plizz, again, Doamne, putem s-o tinem non stop in acest ritm, 12 – 112 – 1112 luni de acum inainte? Plizz, plizz, plizz?

2. Surprize? Mi-am regasit, intr-un fel sau altul, multi prieteni din copilarie, cunostinte de mult pierdute, disparute aparent pe vecie in alte dimensiuni, fosti colegi, vecini … O lume intreaga care a disparut de 15-20-25 de ani din viata mea. WOW!

3. Omul anului? Pentru mine, Andrei Serban …

4. Cel mai emotionant moment? Au fost cateva, diferite ca semnificatii. Socul profund pe care l-am resimtit la manastirea aceea din Moldova, acea clipa teribila de claritate, de luciditate care mi-a adus in fata ochilor goana vesnica dupa nimic ( a mea si a multora), goana ce duce numai la disperare, neliniste nesfarsita si din ce in ce mai multa brutalitate in viata de zi cu zi, in comparatie cu sublimul linistii sufletesti a altora. Socul reintoarcerii acasa si a re-acomodarii cu viata de aici.

5. Regrete? Da. Cel mai mare: nu m-am oprit sa beau o cafea cu vecina mea indurerata de la parter, dupa moartea sotului ei. Eram tare grabita sa ma duc nu stiu unde. A murit dupa o saptamana. De dor si durere.

6. Dezamagire: lipsa interesului pentru … funeraliile lui Vasile Paraschiv. Noi romanii avem niste boli sufletesti, niste boli ale societatii de care trebuie neaparat sa ne vindecam daca vrem sa mai facem ceva pe lumea asta.

7. Realizari: O, da. Sa ma laud? Mai bine mai astept putin.

8. Lectii de viata? a) Perioadele nasoale sunt si ele parte din ce ne e dat sa traim. Nu o sa treaca daca ne ascundem capul sub plapumioara. Si b) nu prea simt aproape nicio satisfactie atunci cand sunt, in sfarsit, razbunata. De viata, de Dumnezeu, de altii, de conjuncturi. Rad 5 minute si-mi trece toata satisfactia. Care nici nu-i prea intensa.  So, trebuie sa invat sa nu ma mai framant cand o sa ma mai ciocnesc prin Univers cu niste nasparlii, nasparlete care n-au alta treaba pe lume, decat invidia, gelozia, mancatoria, ipocrizia … Toata treaba asta cu „ti-am zis eu”, nu e din lumea mea.

9. Cea mai importanta persoana? Mama …

10. Love: m-am indragostit la coada la administratia financiara, de un domn strain de aceasta tara. Si care nu intelegea nimic din ce si de ce se petrece aici. Cred ca de aia m-am indragostit. Pentru ca si eu simt la fel. Nu inteleg nimic!

Feliz Navidad! Prospero Ano y Felicidad!

Lasă un răspuns

