joi


1. caut web designer priceput. Priceput la … adică da. Înalt, frumos, dacă se poate roșcat și, și, și cu ochii verzi. Niciodată să nu-i crezi. Zău. Chiar caut web designer, ce? nu mă credeți? De aia nu mai scriu aici. Pentru că n-am web designer. Pentru că am alte planuri, mai faine, mai șugubețe de viitor. Exclus amatori. Aștept provincia.
2. să te omori pentru un tip căruia îi plătești tu studiile și care drept răsplata îți îndoaie conserva o dată pe săptămîna mi se pare chiar culmea. Cu-l-mea punct. Fetelor, ați auzit vreodată de self-esteem? Aaa? Alo? Malina Olinescu? Alo? N-aveți telefon pe lumea cealaltă? Aloo? Cineva, careva? Dacă nu, veniți la moi, să vă explic cum stă treaba.
3. Cică o redacție întreagă – formată dintr-un fel de pitzipoance amatoare de pitziponci gen Botezatu, da’ nebăgate de nimeni în seamă – a fost concediată pentru rezultatele extraordinare pe care le-a(u) obținut în ultimele 8-9 luni – asta e o știre pentru cunoscători, ce-i drept. Pentru angajații Medien Holding. Și ai domnului Rus. Și ai domnului Adamescu Jr. care vine la 8.50 la serviciu și îi e frică de angajați. Nu se duce niciodată să vprbească cu ei. Să vă zic: „v-am zis eu?”. Nu vă zic, că și așa n-ați înțeles nimic. Și nici n-aveți vreo șansă să înțelegeți.
P.S.: Mi se părea mie ultima coperta a revistei Căminul (cît mai vindeți? să tot fie la fro 2000 de exemplare, așa. Nu?) cam neagră așa, trăgea a clopote de-nmormîntare; nu înțelegeam de ce atîta decor macabru acu’, taman de Crăciun.
4. Vrăjitoarea Melissa și vrăjitoarea Vanessa? E un pas înainte de la vrăjitoarea Mercedesa. Zic. Voi ce ziceți?

Hai, v-am pupat pe sub fulare. Ne vedem data aviatoare!

XxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxX

5 gânduri despre „joi

  1. Pingback: miercuri | Laurailica's Blog

Lasă un răspuns

