luni


niciun breichin niuz, breichin niuz interesant azi, nimic. Doar Funeriu cu amenințarea lui: ori sîntem golani ori nu mai sîntem golani. Frate, deci ți-am zis, da?
*
„băi, m-am dus la bac liniștit, dacă pot copia bine, dacă nu, no problem” – comentariu pe un site, undeva, în marea lume anonimă a netului. So, care-i problema atît de intens dezbătută la teveu? Că unii pe care nu-i interesează școala n-au luat bacul?
*
În ciuda opiniilor pro-organizarea acestui bac, a satisfacției copiilor care chiar învață că n-au mai fost fraudați de proprii lor colegi tupeiști și de un sistem ipocrit, și a comentariilor postate chiar pe site-urile lor, la televiziuni se cîntă aceeași melodie tîmpă: „să găsim vinovați, iemu funeriu. uăă boc. cînd om veni noi la putere scoatem camerele de luat vederi și să vedeți atunci promovabilitate de 110 %”.
*
uau! Și n-o să mai am eu colege cu educație&cultură de coafeze care să-mi ceară egalitate pentru că avem amîndouă facultate și eventual am terminat și un master? ce-o să mă fac?
*
ba o să ai! N-auzi că scoatem camerele și o să avem promovabilitate de 110 %? Proasto! Nu pricepi chiar nimic?!
*
mîine așteptăm controlul surpriză din Antrefrig al gărzii și a mascaților cu ciorapi negri pe cap. Întotdeauna m-am întrebat dacă nu vă sufocați îmbrăcați așa. Bine, prin Antrefrig pe aici, e mai … frig. În fine, faceți cum vreți. Rămîne cum am stabilit, da? Nu ne mai faceți să așteptăm, hai, ce tot faceți acolo, ne țineți așa, pe uscat?
*
venim, nu vă faceți griji. Să treacă vîlva asta cu bacu’, să avem și noi loc la televizor. Ce? Voiați să ne amestecăm cu ăia? Nu se mai înțelegea nimic: „breichin niuz, breichin niuz: razie în antrefrig, 100 000 de picați la bac. Fraudă masivă. Enpse tone de copiuțe confiscate. Cine-i vinovat? Detalii în curînd
*
psst! Schema de plată e tot 20 / 20 milioane d-alea vechi, daca n-aveți probleme bineînțeles, și crește proporțional cu belele pe care le aveți. Cum ne-am obișnuit, nu se schimbă nimic.
*
nici lunea nu mai e ce-a fost, pe cuvînt.
*
Later edit: azi naște nevasta lu’ Beckam. Nu știu cum mi-a scăpat chestia asta. Naște azi, pe 4 iulie pentru că aniversează nu știu cîți ani de căsnicie, dar poate și în virtutea unui contract cu producătorii filmului „Nascut pe 4 iulie – 2”. La Beckami acasa orice aranjament financiar e posibil. Mai ales că Tom Cruise nu mai are niciun haz. Oare aia mică o să iasă direct cu freza făcută, așa ca a lu’ ta-su?
*
și așa mi-am adus aminte că tot azi mai e și ziua Americii. Reporterașii noștri s-au dus acas’ la Mark Gittenstein să-l întrebe dacă afaceriștilor americani le-a fost cerută șpagă în România și după aia moderatorii de studio și veșnicii lor invitați s-au plîns că: „ce mă, așa s-a găsit și ăla să spună despre noi de ziua lor?!”. Da’ de ce l-ați întrebat?

3 gânduri despre „luni

  1. Văd că nu te uiţi la OTV. Acolo toate anunţurile sunt „breichin niuz” 😀 , „DD a tras un vânt”, „DD n-a tras un vânt”, „DD a spus că…”, „DD n-a spus că…” etc

    • a gasit-o pe Elodia? 🙂 🙂 🙂

      Nu, nu ma uit, dar am remarcat ca l-au arestat pe directorul lor de programe sub acuzatia de pedofilie si altele de acelasi gen. Iti dai seama ce oameni sunt acolo, nu?

      M-am uitat in schimb intr-o seara la Taraf TV si mi s-a parut foarte distractiv. Ceva cu un concurs intre manele si manelisti. Am ras cum n-am mai ras de mult.

  2. Pingback: miercuri | Laurailica's Blog

Lasă un răspuns

