sîmbătă


toată dimineața, mama și colegii ei au așteptat controlul surpriză (de băgat în priză, probabil) al gărzii financiare în Antrefrig, anunțat de ieri. L-au așteptat acasă, în fața televizorului, fiecare crezînd că o să-i vadă pe ceilalți colegi filmați printre mascați. Dar cum nimeni nu s-a dus la muncă, Antrefrigul a rămas gol, iar garda n-a mai avut ce căuta. Pe la 10.00, dezamăgiți, au închis televizoarele si s-au dus în treaba lor. Așa am pierdut toți un spectacol in plus: breichin niuz, breichin niuz, garda și mascații fac razie surpriză în antrefrig. enșpe tone de marfă confiscate, amenzi fără număr, fără număr. breichin niuz, breichin niuz”
*
rămîne pe luni, la aceeași ora … Cică.
*
pe aia care bagă marfă în țara prin firme fantomă și nu plătesc TVA, să nu-i căutați! protejați-i! Falimentați-i pe ăia care plătesc taxe, ce mama naibii.
*
din ciclul: rîzi tu, rîzi, dar nu-i rîsul tău, am rîs mult și bine văzînd oda filmată, inchinată patronului iubit, Dan „Felix” Voiculescu. Uite și un link aici. Cine a făcut ceva atît de scîrbos? Niște „tineri” de vîrsta celor morți la revoluție pentru niște idealuri … idealuri, bine spus, căci nimic din ce-am visat atunci nu s-a întîmplat. Îi vedem în schimb pe unii dintre noi, în genunchi, gudurîndu-se, făcînd sluj, lătrînd cît mai tare – poate totuși, îi bagă în seamă cineva -, întrecîndu-se în activități care implică multă salivă: lins, scuipat și tot așa, adică în ipostaze mai nefericite și mai inexplicabile ca cele de pe vremea lui Ceaușescu.
*
De fapt e explicabil. Sunt doar ahtiați, ahtiați, ahtiați după bani și o faimă oarecare, n-are importanță. Sînt disperați să apară la teveu. Nimic altceva nu mai contează.
*
din ciclul „Vitali are () mica” mi-a plăcut cum l-au plasat pe puc pe Băsescu. Și pe Voiculescu măreț lîngă el, în costumul de supercaftitor, cu crosa  amenințătoare în mînă. Faza mișto e că, pînă și în montajul ăsta grețos-adulator, de pe pucul mic și de lîngă crosa mare, Base’ tot îi rînjea în față magnatului Voiculescu.
*
zic să începeți cu vocalizele de-acu, cine știe ce va trebuie să faceți peste cîțiva ani. De exemplu să vă începeți dimineața cîntînd un imn Voios, Voiculescului strălucit?
*
tot pe această tema, am lăsat un comentariu acolo. Iar un domn amabil, probabil un goffer, un troll, un din asta, cum îi zice, un … in fine, îmi transmite că Badea îmi dă iemu. Sirecul. Așa disperat a ajuns? Dar … Cum, mă întreb? Cum se va petrece această treabă? O aduce dumnealui în gura? Intermediarul, adică. Aha, deci o aduce el în gură. Merci, miroase, pare cam expirată, poți s-o duci înapoi.
*
am găsit niște fonduri europene, destinate persoanelor care locuiesc în zone defavorizate și care sînt defavorizate economic. Teme eligibile: comportament civic, comportament ecologic, educație sanitară. Cam jumătate din Romania poate fi vizată. Mă bag. Organizator și ong-ist cu experiență. Luni îi sun.
*
l-am scapat și pe prințul Albert de Monaco. Oare cîți au mai rămas?
*
și dacă nu mă lasă S.D. să-i scriu lui A.S. nici săptămîna asta, chiar mă supăr pe viață. Cît să mai rabde omul, cît?

Un gând despre „sîmbătă

  1. Pingback: miercuri | Laurailica's Blog

Lasă un răspuns

