explozia de la Realitatea si explozia de la CNN


… sunt doua lucruri total diferite. Cei de la CNN sunt moderati in speculatii si, desi nu face bine la rating, din cand in cand mai specifica (ce-i drept, pana si ei, cu jumatate de gura) ca imaginile acelea vestite, cu mult fum alb desupra unor reactoare, sunt deja vechi. La Realitatea e „a doua zi dupa apocalipsa” adica ziua premergatoare unui cataclism nuclear. CNN-ul e prudent, nu face speculatii si asteapta informatii concrete, fapte, declaratii oficiale. La Realitatea e un Breaking News continuu, in care se amesteca desigur Oana, care azi nu-l mai iubeste pe Pepe, care i-a furat actele caselor, Moni care l-a parat pe Iri la politie, ca nu i-a dat hainele si vuitoanele si din cand in cand aceleasi imagini de ieri cu valurile care au maturat cam 5 kilometri din coasta nipona. Telefoane in direct cu institutul de geofizica al pamantului, desigur cel din Romania. Pam-pam!

*

La Realitatea e o explozie nucleara. Asa zic ei pe banda galbena de Breaking News. Io cred ca e o explozie de neuroni, ultimii pe care-i mai au.

*

Cei de la CNN inca n-au auzit de asta.

4 gânduri despre „explozia de la Realitatea si explozia de la CNN

  1. Azi am văzut că Realitatea tv zicea că în Japonia au fost în corsul zilei de azi au fost 16 replici ale cutremurului, la Antena 3 vreo 20…
    Pe OTV nu am aflat câte s-au anunţat, dar cred că la ei cutremurele nipone sunt un fel de bagatelă.
    Dacă tot n-au reuşit să afle unde e Elodia, sau să demonstreze că pe Mădălina Manole a ucis-o soţul, ori că Diana Maloş, fosta lor angajată a fost atărnată în pom de oarecine (trebuie să spun că încă mă trec fiori când mă gândesc cum mă privea fata spânzurată când a operatorul a făcut zoom pe faţa ei până să o dea jos din pom), acum văd că au adoptat altă strategie. Mult mai sinistră.
    Se vorbeşte de Virinel şi cacofonica lui paraşută, adusă să îi facă un moştenitor. În studio, de vreo trei zile , sunt tot timpul două tabere, fiecare îl acuză pe unul sau pe altul din cei doi. Ba că Monica e o paraşută inconştientă, inacapabilă să îşi crească fiica, ba că Virinel e un monstru… Un fel de teatru al absurdului. Dacă mai punem şi croll-ul din partea de us a imaginii curge continuu un text, care uneori ne anunţă cum noul preşedinte al României face vizite la DNA, cum partidul tot creşte în membrii (cred că acum vreo două săptămâni s-a depăşit populaţia României şi a Republicii Moldova la un loc, deşi partidul nici nu există d.p.v. legal)
    Eu mă tot întreb, de ce dracu mai plătim CNA-ul?

    • Platim si CNA?

      :))))

      Eu le-am scris recent, sesizindu-le din postura de om normal, ca anumite emisiuni nu se incadreaza in limitele normalului. Si ca eu nu vreau sa fiu jignita ca telespectator de tovarasii jurnalisti. Le-am dat citate din constitutie, alea-alea; fata care se pregateste, citeste, intelegi. Mi-au raspuns dupa 3 saptamani … total pe langa.

Lasă un răspuns

