o bunica inarmata cu o sacosa cotonogeste 6 hoti


bunicile au devenit periculoase in ultima vreme. Azi am vazut una pe BBC News, unaaa … uau! o super-bunica, inzestrata cu super-puteri pe care le tine intr-o super-sacoșă. Tzopa-tzopa, clink-clank, upa-mbupa, foarte sprintara pe tocuri, a fugit inspre coltul de strada unde a vazut scandalul (6 handralai costumati in motociclisti spargeau geamurile unui magazin), si, inarmata desigur cu propria sacosa, s-a dat la ei.

– maaa mucosilor maaa, ia vedeti de mai spargeti p-aici ca va cotonogesc de va ia … de va ia cine v-o lua si v-o pune bine la pastrare. Maaa, va bag in sacosa pe toti daca nu va bagati mintile in cap!

Si da-i si imparte cu generozitate plase in cap, tuturor in mod egal, sa nu se supere niciunul. Zdrang-bang-diridang!

*

Aaaaa … nu l-a asteptat pe Mirciulica Badea sa vina si sa rezolve situatia. Va vinee sa credeti?! La naiba! in puii mei! individul asta mi s-a lipit de un neuron; de ala care se ocupa de remarcarea faptelor de vitejie a altora… Cum vad pe cineva care reactionea, actioneaza si ia atitudine imi amintesc de el! Ceea ce nu e deloc placut, va jur.  E ca un mini cosmar! Nu stiu cum sa mai scap de asocierea asta … Lumea larga imi da exemple bune si el imi intoxica populatia cu mentalitatea lui secu-laș. De cate ori vad vreo persoana luand atitudine imi amintesc brusc de teroriile de gaina ametita pe care le sustine constant si pe bani buni, cu obraz gros da’ superior de zici c-a facut scoala cel putin cu Aristotel si le preda taman Socrate, da, da, ala, uratu’ ala, cu mina aia a lui imbufnata si constipata ce converseaza in speta cu colegii de platou, in timp ce ne arata muschii si pumnul ii strange ghemotoc cele 3 ziare care i se mai trimit si pe care le are imprastiate pe masa ca sa para ca-s mai multe.

*

Uf! Bine c-a trecut. Cosmarul …

*

Intorcandu-ne la super-pensionara despre care vorbeam: jos palaria, toata admiratia, aplauze, respectul meu si tot ce-oi mai putea da de la distanta asta. Si o data cu link-ul (de pe Daily Mail) pe care-l postez aici catre incidentul cu pricina, am un mesaj pentru toti smiorcaitii care de abia se tin sa nu faca pe ei de frica cand ies din casa si care m-au intrebat de cateva ori (in scris):

– da’ tu, da’ tu, da’ tu, tu, tu, tu, ai sa iesi sa aperi un baiat daca este agresat pe strada? (asta vezi Doamne pentru ca am cerut eu aici ca barbatii sa ia atitudine cand femeile sunt agresate in trafic)

– deh mai baiete, daca te ia la smardoiala vreo super buni-buni mioritica (si vaz si crez ca n-ai nicio vina), o sa ma iau cu ea la tranta pentru tine … asaaa, ca-n povesti (stii tu, ii voi propune sa ne masuram in sacose, vuitoane si ciorapi 15 den).

Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-1354791/Pensioner-foiled-SIX-robbers-handbag-I-just-clobbered-them.html#ixzz1DO8msAYq

CITEZ:

I’m not a hero and it was maybe foolish of me to get involved but somebody had to do something.

‘Now I just want to be left in peace, I feel very uncomfortable with all the press and media attention. I’m a private person and do not want any press attention and I hope that the media will respect my wishes.’

7 gânduri despre „o bunica inarmata cu o sacosa cotonogeste 6 hoti

    • Din pacate exista foarte multi barbati asa si inca … „se mai fac”. Pe unii ii ajuta sa-si puna gandurile in ordine „prietenul” meu de la teveu si altii ca el, pe altii … nu stiu, asa ii cresc parintii, habar n-am, cert e ca mai ales cei tineri sunt lasi in masa.

      Te primim in miscarea noastra, care nu-i nici macar feminista, e una ce-si doreste normalitate si civilizatie, o societate ceva mai ordonata si politicoasa, o viata mai buna …

  1. Buna Laura,
    O singura idee constructiva pot scoate din textul tau – aceea ca trebuie sa facem ceva. Acel „ceva” nu este insa ceea ce iti doresti tu. Tu propui practic raspunsul la violenta cu violenta. Mica paranteza, acum imi dau seama de o situatie ironica: vorbeai de Mircea Badea, „ce ne arata muschii si pumnul” si care instiga la nonviolenta, iar pe de alta parte esti tu, o femeie cu o facultate in spate (presupun), care sustii mereu sus si tare ce am precizat mai sus. Relativ la situatia prezentata – cred ca VIATA e cel mai de pret lucru. Sa te duci sa te iei de niste tipi care sparg VITRINA unui magazin, in afara cazului cand esti politist, mi se pare o stupizenie, mai ales venind din partea unei femei batrane. Mi se pare ca a avut o mare sansa sa scape nevatamata. Erau atatea lucruri urate care i se puteau intampla. Putea fi trantita si lovita de pamant, putea fi taiata cu un cutit etc. – un infractor de obicei este „pregatit” pentru ceea ce vrea sa faca. Norocul ei a fost ca erau niste amatori. La un moment dat au intervenit si alti oameni – din nou – si acestia puteau fi raniti. Si pentru ce, pana la urma?! Pentru un geam si 3 inele?! cand majoritatea magazinelor sunt asigurate. Este complet diferit fata de situatia cand un om este atacat. Da’ na’, asa vrei tu sa fi, moralista, dar supericiala (mult) in gandire – obiectivitatea ioc. As fi putut sa zic mai multe, dar….

Lasă un răspuns

