un top personal


Cea mai tare invitatie la un „party in doi” pe care am auzit-o/citit-o vreodata:

„Bibicule, Mangafaua pleaca maine miercuri la Ploiesti, remai singura si ambetata; sunt foarte rau bolnava: vino negresit, am pofta sa-i tragem un chef… A ta adoranta Mita…” (I.L. Caragiale)

Cea mai buna alegere cand te afli la o rascruce:

„Between two evils, I always pick the one I never tried before.” (Mae West)

Cea mai buna caracterizare a mass mediei romanesti:

„In Romania, ca sa apari le teveu, trebuie sa spui numai prostii.” (Sexy Braileanca)

Cel mai bun titlu de film de anul trecut:

„Eu cand vreau sa fluier, fluier” (regia: Florin Serban)

Cel mai bun film romanesc de anul trecut:

„Eu cand vreau sa fluier, fluier” (regia: Florin Serban)

Cea mai buna carte citita anul trecut:

„Alte glasuri, alte incaperi” (Truman Capote)

Cel mai misto tip de anul trecut:

Sean Penn – dupa divort, aproape s-a mutat in Haiti si s-a apucat serios de voluntariat. Intr-un moment de restriste ma gandisem sa ma duc si eu dupa el 🙂

Cel mai bun lucru pe care l-am facut anul trecut:

Am renuntat sa mai lucrez in mass media. Nu de alta dar era sa ma inec in butoiul cu mediocritate.

Cea mai frumoasa excursie de anul trecut:

Trei zile la Roma, m-am hotarat de pe o zi pe alta si nici acum nu-s sigura ca a fost vis sau s-a intamplat cu adevarat.

Cel mai frumos loc pe care l-am vazut ever:

Fontana di Trevi …. si mi-au dat lacrimile cand am ajuns acolo in ciuda bangladeshenilor care incercau sa-mi vanda neshte cerculete albastru fosforecent. Al doilea cel mai frumos loc a fost Piata Spania dupa care m-am dus iar sa vad Fontana di Trevi. Si iar mi-au dat lacrimile.

Ce m-a impresionat cel mai mult anul trecut:

Actiunea de salvare a minerilor chilieni. Cateva saptamani de solidaritate si complicitate mondiala. Plus cateva zile de bucurie sincera si din suflet pentru ca necazul altora s-a sfarsit. Un alt prilej pentru cateva lacrimi varsate in dosul pernei si din caldura patului (nu-i bine cand te poti emotiona nefancand nimic? Ei bine, doar spunand o rugaciune … from time to time?). E bine, dar e si mai bine cand chiar faci ceva.

(si mai completez pe masura ce mai imi amintesc)

4 gânduri despre „un top personal

Lasă un răspuns

