Scrisoare si din partea baietilor buuni


Mai fetizo, mai Daniela mai,

ne-am gandit sa-ti scriem si noi baietii buuni, cei ce am fost alaturi de tine si inainte de alaltaieri si dupa cum vezi, mai suntem aici si dupe doua zile … De aia dupe ce ne-am baut cafeaua de dimineata, si fiindca am vazut ca deja e ora 4 dupe-masa si tre’ in curand sa mergem sa ne pregatim de club ne-am gandit ca inainte sa incepem a rezolva problema grea a imbracatului de seara (of Doamne, chiar nu mai avem ce trage pe noi, ca armani asta s-a cam obosit si pe bluza de la boss am o pata … am o pata, fratee, nu dam o fuga pana la Milano ca au inceput reducerile frate.). Deci Daniela, ce vrem noi sa-ti spunem fata noastra. Aaaa, ce vroiam sa-i spunem mah? Ah, da! Deci ne-ai inteteles gresit.

Noi sustinem si acum ca femeile e mai multe ca barbatii pa planeta si mai ales in romania iar in fratelli e doua la unu. Ai vaz’t si tu nu trebuie sa-ti mai spunem noi.  De fapt cred ca sambata seara, asta ultima, a fost 3 la unu si sigur la masa la Gigi erau chiar 4 pe 5. A mai trimis doua si la noi ca nu mai incapea. Si ti-am zis, e adevarat, ca tre’ sa te grabesti sa alegi repejor-repejor din primele oferte. Si ca de trecut iti trece repede vremea, ieri am vazut una de paispce ani in bambuu, uuuuu, aaaaa, uuuuu, era betooon frateee, niste balcoane si niste cracane! Si nici un pic botox sau silicon. Finess de nobless! Asa ca, n-astepta 10 ani ca maine-poimane nu te mai ia nimeni. Nici pe Nicoleta Luciu n-o mai ia nici macar Joli ala, Zsolt, cum il cheama? Zsolt, da. Deh, tineretea nu e vesnica decat la barbati. L-ai vazut pe Iri ce verde se tine? Veezi?

Deci, tu fiind femeie, tre’ sa te orientezi. Acu, cand inca lumea vorbeste de tine. Ai gresit cu baiatu ala ca ai acceptat asa un pret de dumping. Daca chiar nu mai aveai ce manca mai bine veneai la noi si-ti dadeam ceva cu imprumut. O banana tot mai gaseam prin frigider. Deci startu’ e bun, busola cre’ca ti s-a stricat. Asta e drumu dar nu asta e calea. Du-te la varf sa ai de unde cadea macar. Acu’, cat crezi ca o sa mai primesti daca nu mai apari nici la fraierii aia doi in emisiune? Ti-a scazut pretu’ la jumate ca si la masina cand pleci cu ea din autoshop. Deci fata mea, pe viitor consulta si tu un mercurial mai de doamne’ajuta.

Si am mai uitat sa-ti spunem ceva: noi baietzii, vorbim intre noi. Suntem in aceeasi retea si avem minute gratuite. Asa ca nu incerca sa ne pacalesti ca sigur ne spunem de la unu la altu. Asta e si bine si rau ca-ti asigura continuitate, cand unu s-a saturat de tine, te preia altu, ca la fotbal, dar e greu sa jonglezi cu banii pentru ca stim toti cam cat pretuiesti.

oricum, welcome in the club,

mai vorbim noi,

ne gasesti in bambuu la aceeasi masa, vino devreme ca mai tarziu s-o ocupa.

Papa.

Baietii ce te-au sfatuit de bine

Lasă un răspuns

