fiecare pe limba lui


imi place pe Facebook. Am succes. Imi scriu o multime de barbati. Straini. Fiecare pe limba lui. In franceza, italiana, spaniola, portugheza, pakistaneza, kirghistana, si tot ce mai vreti. Sau intr-o engleza atat de stricata incat totul se reduce la „I – Tarzan, you – Jane. Webcam, msn?”

*

Unul m-a intrebat pe sleau: „che è successo con tuo italiano”? Pai nu? Pai chiar asa! Omul scrisese la sigur si cand colo, ce sa vezi?! Bam-bam! Surpriza neplacuta. Din ce stia el toti romanii vorbesc italiana mai intai si-ntai si apoi altele. Francezii in schimb, nici macar nu se sinchisesc sa foloseasca Google Translate cand le raspund in romana. Sa ma invat minte sa buchisesc o data franceza aia ca ei au de gand sa-mi scrie in continuare in limba lui Voltaire ignorand mesajele mele subtile: „nu vorbesc franceza. Nu vrei sa vorbim in alta limba?”, „Oui, oui, avez-vous une adresse e-mail? Pouvez-vous me donner?”

*

Maai, va spun eu: avem faima de poligloti! Doar eu ce-am mai ramas pe aici sa dezamagesc ca nu vorbesc atatea limbi straine!

:)))))))

Un gând despre „fiecare pe limba lui

Lasă un răspuns

