de dimineață: violență și sînge; înjurături pe net


ce-ar mai fi viața, luni dimineața, fără un film plin de sînge, violență, demență, un viitor semi-SF, macabru și cinic în care organele artificiale pe care le-ai cumparat în rate ți se vor recolta – în cazul în care nu-ți plătești ratele – de niște indivizi musculoși și destul de arătoși (mie să vină să mi le recolteze Jude Law, pînă nu chelește de tot). Un film delicios: culori închise, lipsă sentimente, aproape deloc simpatie, empatie, milă, muult sînge și multe crime, șefi fără inimă – la figurat -, angajați extrem de mulțumiți de sistem, uau!, viitooruul suunăă biinee. Hai, dacă tot s-a schimbat ora, am început săptămîna beton de cruelistic. With a touch of what will come next.
*
Apoi am trecut la PC, nah, mai am nește chestii de aranjat. Am frunzărit care va să zică, revista presei online și am citit și niste înjurături pe care le-a luat Pleșu în urma unor declarații și articole scrise cu pixu’, penița sau tastatura. Hai să aruncăm cu nește noroi și-n ăsta, dă-l dreaku, prea pare superior, așa. Oricum n-o să ajungem ever la nivelu’ lui, așa că, propun, conform noii tactici de urmat dacă vrei să faci ceva în viață, să-l facem pe el de rahat (așa o sa ni se pară că noi mirosim de-a dreptul a crini regali) și să ne creăm nește valori proprii, care să ne avantajeze pe noi. Mediocrii, nulii și ignarii rules! Ce ziceți de asta?
*
hai, la naiba, în puii mei Bendeac, ce?, nu-mi spuneți ca NU sînteți de acord? Fatăă, ești proastă, fatăă? Nu e mai ușor să-i demolăm pe ăia buni dinaintea noastră  și să ne pipi pe cenușa lor decît să încercăm să ajungem la acel nivel? Oricum nu putem, ce dreaku, oricît am fi de mediocri am simțit și noi asta. În lipsa unor sisteme de referință, în lipsa unor modele ideale oricare dintre noi poate accede către orice poziție socială. WTF! Dacă ne strîngem suficienți de mulți din ăștia, o să putem stabili NOI care e adevărul, ce e binele și ce e răul, urîtul sau frumosul. Să mai văd atunci cine ne mai face mediocri!
*
Dimineața se încheie totuși prost cu un fel de amenințare a lu’ Badea (am zărit ceva pe Pagina de media), cum că ne-ar părăsi ca să nu mai facă postu’ să sufere din cauza amenzilor pe care le încasează. Asta după ce, împreună cu Ciutacu, o să se lege cu lanțuri de gardurile CNA-ului și o să intre în grevă de neuroni. N-ați mai auzit de așa ceva? Nici eu. Dar am vazut la ei. Se poate.
*
profesorul meu de „Psihologia personajului dramatic”, doctor în psihologie și în medicină, medic primar psihiatru, un tip care a scris nu știu cîte cărți (încă nu le-am numărat, sînt mai multe de 5, altfel le-aș fi ținut minte), îi cam descrie la curs pe cei neadaptați la lumea în care trăiesc ca fiind nevrotici. Iiiihhiiii … Dacă nu te adaptezi ești fie nevrotic, fie romantic și rebel, fie n-ai ieșit din fantasmele adolescenței. Asta mă cam pune pe gînduri. Căci dacă eu nu vreau să mă adaptez la lumea descrisă mai sus, dacă nu vreau să mă adaptez la așa sortiment de săptămînă  … asta mă face, ei bine, hmm …

Lasă un răspuns

