Love, love, love of my life


Love, love, love of my life …. (of course, ascult exact asta acum, on and on and on, replay and replay pe YouTube pentru ca nu stiu cum se face dar nu am Queen acasa, sau am? Aveam ceva dar nu stiu unde e.) En fin, my love, my beautiful, dear, deep love, my reason to be, prea putina, prea scurta, prea rara … si intotdeauna asociata cu muzica. Niciodata n-am gandit, simtit, respirat dragoste fara sa aud in minte o melodie sau alta … sau fara ca toate posturile de radio din lume sa inceapa sa puna muzica exact pentru mine si exact ceea ce vreau sa aud, in acel moment, in acele minute, in acele zile. In restul zilelor, atunci cand nu iubesc, cei de la radio sunt plictisitori, nesuferiti, misogini, agresivi, rautaciosi, uraciosi cu mine … (ma pedepsesc poate??). Ma detesta si ii detest. Doar cand simt fiorul acela, inconfundabil, viu, imbatator, esenta vietii insasi, scala radio sare intr-un mod magic (precum Harry Potter prin zidul care-l duce la peronul 9 si 3/4), de la bombanelile zilnice inutile si iritante la muzica celesta, divina care acompaniaza dragostea. E ca si cum as trai intr-o adevarata conspiratie mondiala, reala, frumoasa, pe care mi-o reamintesc, pe care o regasesc, care ma reprimeste in sanul ei atunci cand ma indragostesc sau cand imi aduc aminte macar cum e sa te indragostesti. Si cea mai importanta regula in conspiratia asta este ca muzica este cealalta fata a iubirii si dragostea …. canta!

*

Zilele astea mi-am adus aminte cum e sa te indragostesti! Ce minunat e! Fara egal …

*

dar e asa de putin :((((( Pe la 20 de ani imi doream sa iubesc TOATA viata si …. Doamne, cat de putin am iubit.

Lasă un răspuns

