revoltati la o tigara


despre revolta, fragmente de pe blogul lui Marius Manole, din ultima postare, „Capul plecat sabia nu-l taie”:

„… generatia mea traieste cu frica. Ni s-a spus de mici “capul plecat, sabia nu-l taie” iar noi am luat de buna si pana in ziua de azi traim asa. Nu avem curaj sa luam atitudine de frica … au sa ne dea afara, asa ca mai bine sa tacem. Parca  o sa schimbam noi ceva. Hai sa ne vedem de treaba noastra, sa stam cuminti in turma ca sa nu deranjam pe nimeni. Mai bine asa. Sa ne calce in picioare, chiar daca avem dreptate, dar macar ne vom pastra locul de munca. Si mai ales salariul. Chiar daca e de 6 milioane. Ne-au saracit tocmai pentru a ne seca de curaj. Un popor sarac e usor de ingenunchiat. Parerea mea e ca au si reusit. Nu sunt primul care spune scrie lucrurile astea. Sunt suparat pe mine de fapt. Pe mine, pentru ca ma surpind cum mi-e rusine uneori sa ma revolt. Si nu inteleg de ce. Meseria o fac cum pot eu mai bine. In mod normal  nu ar trebui sa-mi fie frica si cu toate astea cuvintele mi se opresc in dinti si apoi coboara spre ficat.”

*

Are comentarii? Da. Multi revoltati ne-revoltati. Multi „revoltati la o tigara”.

„Si nu doar generatia dumneavoastra… Am 17 ani si va spun sincer ca se simte aceeasi smerenie; revolta, cand e, e prost adresata sau prost inteleasa ca si concept; daca generatia parintilor mei a fost una stransa de gat, problema noastra e ca…suntem cam ragusiti. Eu una simt ca strig la pereti.”

*

Romanii – of – cu cat sunt mai tineri cu atat se revolta mai putin. Am vazut asta in jurul meu in proportie de 98 %.

Cititi mai multe pe: http://mariusmanole.bloguest.com/

Lasă un răspuns

