A new life


sunt cateva lucruri pe care as vrea sa le spun pe scurt:

* aniversarea mea de anul acesta mi-a adus schimbari majore in viata: m-am reintors la scoala, in cadrul unor studii de masterat si brusc tot centrul de greutate al activitatii mele profesionale incepe a se muta din nou inspre teatru. Ma simt de parca m-as fi intors in sfarsit acasa dupa o prea lunga peregrinare prin lume; ma simt usoara, entuziasmata, fericita … si gandurile imi zboara prin cu totul alte locuri decat acum o luna.

* am primit atat de multe mesaje de ziua mea incat cred am atins un record greu de depasit. Sunt coplesita! Sunt foarte impresionata! In plus, pe facebook m-au regasit pana si colegi de liceu cu care nu m-am vazut de … nu vreau sa va spun de cati ani 🙂

* blogul a atins si el un prag psihologic imposibil de imaginat o data, am deja peste 10 000 de vizualizari! Maiculita!!!! Cine s-a gandit la asta acum 3 ani? Nimeni! Eu in niciun caz. De fapt, dupa statistica generata de wordpress la aceasta ora am deja 10,145 views all-time!

* Un al treilea blog (al doilea e cel cu Pro Do Mo) e in faza de conceptie :). Acesta o sa aibe teme clare si fixe: teatru, film, analiza si critica teatrala si cinematografica, stiri, noutati si … mai vad eu.

… cam asta pe scurt si … deocamdata. Nu e destul?

Lasă un răspuns

