penibilul dizidentului Dinescu


Dinescu: șefu, șefuu, vezi, te-am apărat, am zis și de poeziile matale așa ca de la poet la poet, chiar cred că-s bune, pe bune!!! eram așa de tulburat că aproape îmi venea să plîng, dar așa-s oamenii mari, neapreciați de cei mici; da șefuuu, cînd ieși mata din închisoare nu-i așa că-mi dai o primă, șefuu, zic tot ce vrei, ce vrei mata, fir-ar să fie cu Turcescu ăsta că mă evidențiam pînă a apărut el cu informațiile alea în avans așa, a văzut el în viitor, nah, ce să-ti zic, clarvăzătoru lu’ pește prăjit, a scos el un docoment cu data de 10 cînd ieri eram abia în 9, că m-am și luat de el, șefuuu, ai văzut că m-am luat, pă’ ăsta falsifică dom’le docomente că vrea să-l iei și pe el înapoi ca nimeni nu l-a mai angajat de cînd l-ai pus mata pe făraș, șefuu, ce ne facem fără tine, șefuuuuuu!

Turcescu (la telefon): șefu, io, am vorbit cu sursele mele, știi, că-s băiat informat, doar m-ai văzut și am procurat un docoment care se va face de abia maine și azi e azi. Adică am călătorit în viitor pentru mata … șefuuu, ai văzut că ăștia nu m-au primit acolo în studio că-s niște geloși, n-au păr în cap și ai văzut mie ce bine-mi stă, da’ eu nu m-am lăsat șefu, am sunat și am sunat pînă m-au primit în direct să vă spun tuturor că am găsit docomentu de mîine, ăla care nici nu s-a făcut deja, șefuuu, ai văzut, ți-am luat apărarea, șefuuu, da’ nu-i așa că atunci cînd ieși de la pîrnaie mă bagi înapoi în televizor?

CTP: eu am cam amețit să stau singurel la înălțimea aia de la care am tot vituperat și am tot vituperat – adevăru’ e că de la o vreme mi s-a cam terminat veninu’ și nici nu pot spune că euroii ăia, milioanele pe care mi le-ai dat stau așa rău în cont, nu stau rău de loc, așa că șefu, eu zic ca mata ești un băiat dăștept pă lîngă mediocru’ ăla de Băse’, așa să știi la pîrnaie acolo unde ești, păcat că nu mă vezi de acolo în direct, să vezi cum m-am lepădat de ăia 300 000 de feneiști, cine i-a pus să-ți dea banii lu’ matale, nește fraieri și mediocrii ca Băsescu, un fraier, n-a evoluat deloc, cum am evoluat de pildă eu din vituperator în pupincurist. Trăiască revoluția! Trăiască videocrația! Jos nemernicii ăștia care ne închid sursele de venit cum ne tăia Ceaușescu apa caldă!

*

Am stat o vreme și l-am așteptat și pe Hurezeanu, alt mare dizident mociorlit de milioanele lu’ Vântu să văd ce zice, da’ era așa de crispat și constipat sireacu că atît cît am avut eu răbdare să mă uit la circul fantastic de amuzant al fricii și angoasei celor două trusturi de presă care s-au războit cu Băse și au pierdut fiecare meci, Hureazeanu zic, maare dizident și el, n-a zis ni’ca.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2 gânduri despre „penibilul dizidentului Dinescu

  1. N-au trecut nici 2 saptamani si toti acolitii sunt bine mersi, pe la tv, reluandu-si discursurile fara pic de jena. Au sarit in apararea escrocului si acum ne dau noua lectii de morala. Halal!

  2. 🙂

    Pai da, asa e in toata media. Ca sa rezisti si sa-ti pastrezi postul trebuie sa devii flexibil ca spicul graului. Multi dintre cei aflati pe posturi mici sau medii au credite si nu-si mai permit sa comenteze; iar astia de se fatzaie toata ziua de pe un scaun pe altul la TV s-au obisnuit cu bani multi. Daca se vor opri o clipa din ciripit n-o sa-i mai plateasca nimeni asa.

Lasă un răspuns

