… pentru ca nu mai am timp


Când s-a făcut martie, 21? E deja 21 martie, aţi observat? Când au trecut ultimele trei luni? Cum au trecut ultimele 3 luni? Parca mâine va fi vara torida şi vom merge în concediu şi poimâine va fi Crăciunul din nou!

*

Nu vrea sa treacă timpul atât de repede. Cum sa-l opresc?

*

De ce? … se schimba oare totul prea repede în jurul nostru? Si se schimba doar în forma şi nu în fond … ne-aducând ceva realmente nou şi bun? Avem prea multe de făcut? Ne angajam în prea multe acţiuni care nu ne aduc de fapt nicio împlinire sufleteasca? Ne-am deconectat de la natura şi într-un fel de aproape toţi cei ce ne înconjoară? Trebuie sa ne adaptam prea des, din mers unor schimbări atât în viata sociala cât şi în cea personala? Vrem sa deţinem efectiv prea multe şi dam prea mult din timpul nostru acestei acţiuni? Il schimbam efectiv pe bani cu care ne cumpăram cel mai adesea tzoale şi gadgeturi care vor fi off trend în 6 luni?

*

De ce în copilărie şi chiar în adolescenta apucam sa ma plictisesc şi acum parca nu mai reuşesc sa ma liniştesc, sa ma deconectez, sa ma odihnesc? Eu nu mai îmi aduc aminte cum e acel spaţiu şi timp gol pe care nu ştii cu ce sa-l umpli şi care e ocupat doar de tine însuţi .. am atâtea restante, atâtea lucruri de făcut; atâtea începute şi neterminate şi mereu noi promisiuni pe care cu greu, foarte greu le îndeplinesc …

*

… pentru ca nu mai am timp.

Un gând despre „… pentru ca nu mai am timp

Lasă un răspuns

