Colonelul Christopher Brandon


of course, colonelul Christopher Brandon e tipul de bărbat la care visam noi toate. TOATE. E şi mai în vârstă, are o istorie tragica în spate, a aşteptat ani de zile pana sa mai întâlnească pe cineva de care sa se îndrăgostească; e un fluviu de compasiune şi un ocean de atenţie şi înţelegere. Oh … şi are atâta pasiune … Nu ştiu de cine s-a îndrăgostit mai degrabă Jane Austen ( de colonel sau de mai tânărul şi „vrăjitorul” Wiiloughby?) când a scris marele ei roman, Sense and Sensibility, dar cred ca, la orice vârstă poţi vedea farmecul indiscutabil al aparent impenetrabilului colonel.

*

iar Willoughby, oh Willoughby! Nu ne-a tras-o el noua tuturor măcar o data în viata asta? Nu ne-a dat-o-n bot pana ne-a ieşit pe nas?! N-am plâns şi n-am sughiţat măcar o data după unul ca el, ignorându-l ca oarbele pe cel blând şi bun care nu avea ochi decât pentru noi? Si nu ne-a dat el prea uşor, nu ne-a schimbat pentru bani, sau faima, ori poziţie sociala ori altceva mai efemer, mai superficial … nu a plecat precum un las, după ce ne-a ridicat în heaven, făcându-ne sa credem ca raiul s-a întors din nou pe pământ? Dupa ce ne-a făcut sa credem, da-da, ne-a făcut sa sa credem pana într-atât ca ne iubeşte încât ne-am fi pus viata gaj pentru asta … şi l-am iertat, oh, l-am iertat, i-am fi găsit şi scuze … şi măcar de-ar fi fost un colonel Brandon lângă noi sa ne tina de mana după aceea.

*

Brandon e acolo, sa ne tina de mana … asta doar în carte şi în film. Si Doamne, bine c-ai lăsat măcar filmele pe lume şi actorii, mai ales, astăzi pe Alan Rickman sa tina locul atâtora care lipsesc.

*

şi dac-ar fi pe lume măcar încă un bărbat în stare sa privească sincer cum o priveşte Alan Rickman în film pe femeia de care s-a îndrăgostit personajul lui, eu ma duc şi ma prosternez la picioarele lui şi-l rog sa ma lase sa i le şterg de praf  cu parul.

*

şi uite asa, ma duc şi eu fericita la culcare cu Alan al meu!

––––––––––––––––-

da-da, ştiu. In ultimii ani l-a jucat pe profesorul Plesneala din Harry Potter. Ei bine, găsesc ca Alan al meu are un umor nebun dacă poate face asta după ce l-a jucat pe colonelul Brandon!!!

––––––––––––––––-

Despre ce am vorbit în acest post? Go buy „Sense and Sensibility” filmul ŞI cartea şi o sa înţelegi.

Un gând despre „Colonelul Christopher Brandon

  1. Din aceeasi serie pot face si alte recomandari: Jeremy Irons in „Damage” si Ben Kingsley in „Elegy”. Nu neg faptul ca fizicul si firea actorilor joaca un rol important in vrajirea noastra, dar cred ca si rolurile sint extrem de importante… Una peste alta, e vorba de o privire anume, care ne termina in alt fel decit privirea celor din seria „Willoughby” (pe aceasta din urma, la un moment dat, nici nu o mai suportam, caci o citim si intelegem din prima). Sweet dreams!

Lasă un răspuns

