De ce oftăm uneori …


– de ce oftezi aşa? – mă întreabă (un) el cu ochii mijiţi a plăcere presimţită.
– eh, îmi reglez şi eu respiraţia – ziceam eu şi mai oftam o dată spre încântarea, satisfacţia dar şi uimirea tipului din stânga mea (din stânga pentru că stătea de obicei la volan).

Pentru că toţi credeau – atunci când mă auzeau oftând – că sunt gata, leşinată, terminată … îndrăgostită, praf. Bine, şi oftaturile mele erau din ce în ce mai dramatice. Îşi închipuiau că e un fel al meu de-a le spune: „ah, cât aş vrea să te aaaahhham … îmbrăţişează-mă aici pe loooooohc, în mijlocul intersecţiei că nu mai pooohht!” – şi se uitau încâ

Français : les yeux

Image via Wikipedia

ntaţi la mine, iar eu, nesimţitoare, paralelă, zână, blondy, continuam cu oftaturile, care mai de care mai adânci … dar nu făceam altceva nimic.

Si pentru că vedeam mereu aceeaşi reacţie la oftaturile mele – inocente de altfel – am început şi eu să cred la fel: „măi, oi fi îndrăgostită şi nu ştiu … şi subconştientul mă trădează fără să-mi spună. Ma avertizează sireacu că se-ntâmpla ceva. Că îmi place. Dar … chiar aşa, de toţi????”

*

Visele romantice ale celor de la volan + ale mele au fost însă spulberate definitiv în ziua când ochii îmi căzură pe prospectul suplimentului „Magneziu Forte”. Printre simptomele cele mai întâlnite ale carenţei de minerale, în special a acestui mineral, oftatul stătea la rang de cinste. Adică oftam din cauza lipsei de magneziu şi nu a testosteronului de împrumutat. Pfiiii …..

Fir-ar … şi de când iau magneziu nu mai oftez de loc. Cine ce să mai creadă ….

2 gânduri despre „De ce oftăm uneori …

Lasă un răspuns

