Definitia generatiei moderne


„În fond, ştiu bine că nu voi duce nimic la capăt niciodată. Câteodată mă cuprinde entuziasmul. Sunt lucruri care mă pasionează. Încep cu plăcere câte ceva şi după un timp îmi dau seama că nu e nimic grozav, că tot ce mă exaltase e o vastă inutilitate și că deci nu merită să te ocupi deloc. Caut întotdeauna altceva. Nu mi-am găsit încă drumul.
În orice caz, n-am impresia că filosofia e calea mea. Îmi vine să cred că sunt cam superficială. Nu-mi place decât să ating în treacăt lucrurile. Când le aprofundez, mă deziluzionez. Eram făcută să fiu vlăstar de bani gata. Aş fi fost un perfect diletant”.

Jeni Acterian, Jurnalul unei fete greu de mulţumit
2 gânduri despre „Definitia generatiei moderne

  1. Nu ştiu dacă se poate aplica unei întregi generaţii, fie ea cea modernă sau nu. Mi se pare destul de ambiţioasă. Vorbeşte despre concepte rare: găsirea drumului, cale, aprofundare, exaltare. Eu nu cunosc, în generaţia mea, mulţi oameni care să gîndească în astfel de termeni şi care să îşi pună astfel de probleme…

  2. Ha! Da, vorbeşte frumos, are înţelesuri multe. In acelaşi timp şi un diletant perfect s-ar putea regăsi în cuvintele ei ( tocmai pentru ca scrie bine) … a butterfly type … unul / una care zboară frumos prin lume dar nu se opreşte prea mult pe nicio floare.

    La fel cum frumuseţea sta în ochiul privitorului şi înţelegerea sta în mintea cititorului. TU înţelegi mai multe din fraza asta pentru ca pur şi simplu … eşti într-un anume fel!

Lasă un răspuns

