Va multumesc …


Va mulţumesc ca citiţi acest blog. Numărul de cititori (atât cât este el) e neaşteptat pentru mine … întrucât blogul în sine nu are alta „reclama” decât aceea pe care o fac eu … iar numele meu nu înseamnă nimic (well, înseamnă ceva pentru cei apropiaţi dar nu despre asta vorbim).  Nu ma aşteptam sa adun vreun public, întrucât nu urmăresc un subiect anume şi nu mi-am format un target căruia ma adresez în mod normal (anti sau pro Base sau Geoană; cu şi despre pitzipoance, etc, astrologie sau mai ştiu eu ce are audienta …).

Asa ca sunt incantata ca am cititori, chiar şi câţiva abonaţi; aştept amuzata comentariile – din fericire cele mai multe legate de temele propuse de mine şi nu doar … icneli pătimaşe de furie oarba condimentate cu injurii, vulgarităţi şi obscenităţi inutile – cum am văzut ca se practica în vasta lume virtuala.

Va mulţumesc ca va consumaţi câteva minute din viata pentru a-mi citi postările; va doresc sărbători fericite tuturor şi … ne vedem în mod virtual, cu siguranţă la anu’!

La multi ani!

Un gând despre „Va multumesc …

  1. Laura,

    La Mulţi Ani ţie şi nouă, cititorilor tăi!! 🙂

    Fii tu însăţi şi noi vom avea ce cârcoti, dezbate şi bârfi.

    Îţi mulţumim că de ani de zile ne oferi ocazia de a ne exprima, pozitiv sau nu, depinde cu cine ţii :))

    Fie ca Noul An 2010 să împlinească aşteptările, speranţele, dorinţele, vrerile noastre şi să ne facă mai mulţumiţi de noi înşine, şi în urma duelurilor verbal-scrise de aici, cămăruţa ta de oaspeţi virtuală 🙂

    MULŢUMIM, Laura!

Lasă un răspuns

