sindromul Honorius Prigoana


Daca alegătorii din sectorul 1 al Bucureştiului îl vor alege pe dl. Honorius Prigoana … îl vor delega sa ocupe acel scaun liber de parlamentar … ei bine, înseamnă ca ne meritam soarta. Cine e Honorius Prigoana? Ar mai fi el acolo unde e dacă tatăl lui nu ar fi dat din coate şi din maturi în mod profitabil? Daca nu s-ar fi divorţat şi însurat în direct de mult prea multe ori ca sa le mai ţinem socoteala? Daca nu s-ar fi transformat în one man show pe la OTV când nu-l primeau pe altundeva?

Înseamnă ca suntem de acord ca peste tot sa fie promovat nepotismul … suntem de acord, ca şefii noştri sa-şi promoveze doar rudele şi pe noi sa ne tina mereu pe banca de rezerve … înseamnă ca suntem de acord cu tot sistemul instaurat în România în ultimii 20 de ani.

Votaţi-l pe Honorius … validaţi clica asta care ne-a crescut în spate exact ca un parazit cu sute de tentacule şi care ne înăbuşe fără nicio mila. Votaţi-le mereu copii lor, pe EBA, pe colega ei, domnişoara Antonescu (da, şi fata lui Antonescu e în Parlamentul European, era pe listele PNL), daţi-le lor o şansa, ca aveau puţine. Săracii de ei … ce viata naspa au, ce puţine posibilităţi … haideţi oameni buni, sa mai facem un efort, sa-i lăsăm pe ei, sa se ducă ei …. sa ia ei posturile alea bune, of, sunt asa mediocri, altfel decât în condiţiile astea n-ar putea …Noi sa ne mulţumim cu ce avem … 😦

10 gânduri despre „sindromul Honorius Prigoana

  1. laura, fata lui antonescu are 8 ani. in parlamentul european cred ca e asta cu care s-a casatorit acum. oricum, nu conteaza, altceva vroiam sa spun.
    sunt de acord cu tine, la noi pe nepotisme capeti totul, loc de munca, salar excelent, tratament preferential inca din scoala etc.
    dar unii poate nu merita sa sufere din cauza parintilor, ce vina au ei ca parintii sunt celebrii? unii poate chiar au talent si valoare.
    uite, gandeam la fel ca tine despre tanarul prigoana, chiar daca nu prea l-am urmarit, poate chiar deloc.
    apoi, citesc pe blog-ul lui dan negru(te rog sa nu-l ataci ca e timisorean de-al meu 🙂 )o parere si o caracterizare mai mult decat buna, pe care i-o face lui honorius si incep sa-mi pun semne de intrebare. poate chiar e bun prigoana al mic. cel putin de tata-su mie imi place, lasand la o parte circul cu nevasta-sa.

  2. Are şi ce sa-ţi placa la Prigoana :).

    Mda, dacă nu e fata lu’ Crin în parlament şi e nevasta-sa urcam deja spre un alt nivel muuult mai înalt, chiar majestic. Pai una-i s-o bagi în parlament pe fi-ta alta pe viitoarea nevasta. Zau! Nu se mai cheamă nepotism se cheamă …. „cum sa fac sa-i aranjez pe toţi ai mei”. Wow şi dacă scrie Dan Negru despre Honorius e ca şi cum i-ar mai fi dat vro’ 3 diplome. Gata! Ce sa mai comentam … nu mai e nepotism, nu e abuz de putere … nooo, deloc … frate, dar cum m-am putu gândi la asa ceva :))))))))))))))))

  3. of, of, iar trebuie sa vin cu precizari. 🙂
    antoneasca aia e parlamentar european inainte ca crinusor s-o ia de nevasta si sa fie presedintele partidului. no, nu-i iau eu apararea la penibilul de antonescu, doar spuneam si eu. poate,sa ma aflu in treaba.
    ziceam de dan negru care a avut prilejul sa-l cunoasca. si spuneam ca POATE e bun prigoana, POATE.
    stiu ca in Romania nepotismul e in floare, dar……… sau lasa……. nu mai spun, ca poate ma iei la bataie, asa virtual. 🙂
    o precizare, ma cheama stan dar nu sunt fiul nici a lui stan, nici a lui bran nici a lui valentin stan. sa nu ma suspectezi.
    ceau!

  4. Pai asta spuneam şi eu! … ca dacă ţi-o bagi în parlament pe viitoarea nevasta (presupunem aici desigur, ca nu s-au luat a doua zi după ce s-au cunoscut), deci, dacă-ţi bagi în parlament a doua nevasta – de care n-a auzit nimeni pana s-o iei tu de nevasta -, desigur … e cu tooootul şi cu totul altceva decât s-o bagi pe fi-ta, nu? :)))))))))))

    Nu e bun fi-su lu’ Prigoana. Nu e bun din principiu, nici măcar n-ar trebui sa discutam acum despre aceasta candidatura. Candidatura asta n-ar exista într-un stat construit după principii sănătoase. Anul trecut în Franţa, a fost un imens scandal când fiul lui Sarko’ a candidat tot asa, la nush ce funcţie publica. Dar noi suntem mai deştepţi. Noi şi Dan Negru :)))))))

    P.S.: Daca tot îl placi pe Prigoana, presupun ca eşti la curent cu declaraţiile lui. E adevărat ca ne-a transmis: „sa fie romanii fericiţi ca n-o propun pe nevasta-mea, pe Bahmu’ sa candideze?” …

    wow! Ce cool! :)))))))))))

  5. Laura, esti proasta de dai in gropi…

    http://en.wikipedia.org/wiki/Adina_V%C4%83lean

    Ea este doamna cu care s-a casatorit Antonescu si, cu toate ca pare greu sa crezi, si-a construit cariera fara s-o ia la bot de la alde de Basescu, Stolojan, etc.
    Stii de ce esti singura care a „descoperit” nepotismul in ascensiunea doamnei Valean? Pentru ca habar nu ai pe ce lume traiesti.
    Pur si simplu nu exista asa ceva. Crezi ca daca era cea mai mica urma de nepotism in alegerea ei in parlamentul european nu o rupeau in bucati alde’ baseii/pedeleii?

    Poate am fost mai vehement in ce am scris, nici eu n-am simpatii politice si toti mi se par la fel de curve, dar Laura, m-ai dezgustat prin ce ai spus, atacand probabil una din singurele femei din politica romaneasca care n-au ajuns sa faca ceva sugand p*la sau fiind „fata lu’ tata”.

  6. @ ibn

    Wow! câtă patima, câtă pasiune!!! Sunt sigura după ce am citit mesajul tău plin de ura ca n-ai simpatii politice :))))). Pe doamna Vălean ai descoperit-o din întâmplare şi i-ai urmărit cariera din umbra, da, da, da … :))))) Desigur, cred ca emoţiile puternice ţi-au întunecat vederea … eu am scris despre Honorius Prigoana, nu despre nevestica lui Crin; pe ea am folosit-o ca exemplu adiacent; n-am folosit cuvinte vulgare în articolul meu şi nici n-am insinuat ca cineva şi-ar fi construit drumul folosindu-se de sex. Sunt convinsa însă ca tu ştii mai bine, te pricepi în domeniul asta (ascensiune prin „pat”) deoarece le-ai ţinut celorlalte lumânarea :)))

    By the way … Wikipedia nu e recunoscuta de nimeni ca fiind o sursa 100% credibila şi corecta de informaţii. Wikipedia este un tip de biblioteca virtuala pe care oricine, şi eu, şi tu o putem completa cu orice ne trece prin cap.

  7. @ ibn

    Înainte sa postezi răspunsuri random asa, pe diverse bloguri … ce-ar fi sa faci înainte un dus rece, pari cam înfierbântat. Eventual sa bei o cafea … sa mai iesi la aer … sa-ti mai aerisesti creierii cam … nah, stii tu cum. Mai aeriseste ideile alea dude, ca au prins mucegai :)))))

    Cel puţin acum nu înţelegi nimic, nu reuşeşti sa te concentrezi, sa urmăreşti firul povestii, etc … Te-ai cam aprins degeaba şi nu e bine. Las-o balta.

  8. vad ca s-au aprins spiritele pe aici.
    da-i incolo de prigonisti si antonesti ……..
    La multi ani iti doresc, fie ca in 2010 sa ti se indeplineasca tot ce mosu’ a omis din lista ta!
    D-zeu sa te binecuvanteze cu tot ce ai nevoie! An nou fericit!

  9. @ cipistan

    Mulţumesc cipistan, nu a lu’ Valeriu sau Valentin Stan … 🙂 … îmi plac spiritele încinse însă fără patima si ura inutila. Apreciez comentariile tale, sharp and short.

    Sa-ţi dea Dumnezeu tot ce vrei şi tot ce-ţi face bine!

    La multi ani!

Lasă un răspuns

