ce vreau de la Mos Craciun


de vreo câţiva ani încoace, cam atâţia câţi îţi poţi aduce mai bine aminte; anii care nu s-au transformat încă într-o pasta decolorata şi îndepărtată; anii ce nu-ţi rulează în minte ca un film vechi, alb negru şi zgâriat gen TCM; de câţiva ani încoace îmi doresc de la Mos Crăciun cam aceleaşi lucruri:

– sa întâlnesc oameni fascinanţi, interesanţi, oameni care sa ma inspire, de la care sa am ce învăţa, în preajma cărora sa tânjesc la propriu sa fiu

– sa descopăr „teritorii”, virgine, nebănuite, sa trăiesc aventura, sa trăiesc ceva nou

– sa am un an plin de surprize

– sa am în continuare capacitatea sa ma emoţionez profund, sa simt ca trăiesc

– sa am capacitatea în continuare sa fiu indignata când ceva profund greşit se întâmplă lângă mine; dar sa nu transforma asta într-o existenta cenuşie şi negativa

– sa nu-mi pierd curajul de a-mi spune punctul de vedere, de a protesta, de a sancţiona, chiar dacă asta îmi va face viata grea şi uneori neplăcută

– sa scap cât pot de clişeele vieţii cotidiene, sa nu cad în capcana gândirii de acest tip

– sa pot călătorii cât mai mult

– şi da, niciodată n-am încetat sa cer dreptul de- a-mi întâlni sufletul pereche. Poate anul acesta, Moşule? Am fost cât am putut de cuminte, sa ştii …

*

– ah da, şi as vrea sa ajung din nou la puritatea aceea care-ţi permite sa crezi în Mos Crăciun.

11 gânduri despre „ce vreau de la Mos Craciun

    • Craciun Fericit atat tie Laura cat si cititorilor tai si tuturora, cu urarea de a ierta din lucrurile care poate ne deranjeaza la ceilalti oameni si acum ne dam seama, iar la randul nostru sa fim iertati, pentru Dumnezeu stie cate pacate ducem in viata, fiecare pe drumul nostru

  1. vad ca fetele obisnuiesc sa „listeze” dorintele pentru noul an.
    dar lista ta e diferita de restul, e un pic iesita din comun pentru o fata.
    pai am tot citit de vreo 3 ori si nu am gasit nici o dorinta legata de partea materiala!!?
    tocmai de aceea cred ca nu mos craciun, ci D-zeu va fi cel care iti va implini aceste dorinte. mai ales acelea pentru care esti pregatita sa le primesti.
    succes!

  2. @cipistan

    Mulţumesc pentru aprecieri. Am totuşi o observaţie de făcut: „fetele” nu-şi doresc doar chestii „materiale”. Asta e un clişeu, o stereotipie 🙂

  3. 🙂 da da asa e! inseamna ca listele de pe alte bloguri ale …. fetelor erau exceptii. nu de alta dar din 15 dorinte, una era sanatatea celelalte se obtineau numai cu banuti. 🙂
    apreciez ca sprijini miscarea feminista. 🙂

  4. Te pasionează „listele de dorinţe” ale fetelor? 🙂

    Din ceea ce-mi spui se pare ca şi listele respective sunt tot nişte şabloane (îmi susţin teoria: „nu gândim, doar acţionăm”), posibil sa fie scrise de adolescente şi atunci aşteptările tale trebuie sa fie potrivite cu acel nivel … ; desigur, sănătate ne dorim toţi; unii poate îşi doresc şi un Q7 dar nu vad de ce ai scrie asta pe un blog sau altul. Mi se pare chiar amuzant, cum sa scrii pe blog: „îmi doresc un Bentley, fro 5 ai foane … s-o prinţesă din pleiboi … sau un print d-ala d-a campat în Bamboo” … hahaha!

    Cat despre a susţine mişcarea feminista … I don’t know, e prost înţeleasă azi asa ca am rezervele mele. Nu-mi atribui gânduri pe care nu le am.

  5. Ah … şi poate ar trebui sa NU mai citeşti blogurile Andreei Raicu şi a Monicăi Columbeanu. S-ar putea ca dacă faci asta, părerea ta sa se schimbe 🙂

  6. multumesc Cerului si chiar sunt bucuros ca ma pasioneaza listele … fetelor, mai ales in timpurile in care traim. 🙂
    repet, lista ta chiar e diferita si impresionanta, de aceea mi-am exprimat uimirea si aprecierea.
    spuneam in gandul meu: uite, mai sunt si fete de o inalta morala cu dorinte pentru minte si suflet, nu doar pentru trup. si pe deasupra si cu simtul umorului.
    sper ca sufletul pereche sa te merite, adica sa fie …. pereche.
    sa ai un an nou asa cum ti-l doresti!
    🙂

  7. Jur ca nu citesc bloguri ale vedetelor feminine! mai ales raicu,raduleasca etc. ce columbeanca are blog? :-)))
    de fapt am citit doar blogul elenei udrea. de curios, doar e blog de ministru……….

  8. Nu ştiu dacă Columbeanca sau Raduleasca au blog, doar te tachinam.

    Mulţumesc pentru urări, sa ai şi tu un an nou cu surprize plăcute şi oameni minunaţi prin preajma :).

Lasă un răspuns

