dupa 20 de ani


Ce am făcut în aceşti ultimi 20 de ani?
Cum am petrecut aceşti ultimi 20 de ani?
Ce s-a întâmplat cu adevărat important în ultimii 20 de ani (în afara evenimentului de la începutul acestor 20 de ani)?
Ce am construit în ultimii 20 ani în afara unor case urâte, a unor blocuri înalte, a unor străzi înguste de 6 metri?
Ce fel de viaţă ne-am înjghebat în ultimii 20 de ani?
Cu ce fel de trai l-am înlocuit pe cel de dinainte?
Cum am reparat ororile comunismului?
Cum i-am răsplătit pe eroi?
Ce am pus în loc?
emoţionaţi când auziţi versurile şi melodia imnului nostru naţional? Care împlineşte şi el cam 20 de ani zilele astea?
Parcă am pierdut aceşti ultimi 20 de ani. Parcă aceşti ultimi 20 de ani din viaţa mea s-au evaporat, s-au dus şi cel mai urât e că s-au consumat în mod inutil.
Este experienţa construirii unei noi ţări, experienţă care pe mine NU mă reprezintă. Nu mă reprezintă făcută în felul acesta. Eu nu simt că rezonez cu felul în care s-a reconstruit aceasta ţară. Nici nu mă simt bine în ea şi între toate cele ce se întâmplă aici, acum.
Celor mult prea tineri, celor care nu au amintiri de niciun fel de acum 20 de ani vreau să le spun că ultima oara când romanii s-au simţit uniţi, entuziaşti, optimişti, vibrând la unison a fost acum 20 de ani. A ţinut totul cam o lună.
De atunci nu s-a mai întâmplat nimic.

Lasă un răspuns

