in pauza de masa la NY


„Sunt în pauza de masa la Starbucks. M-am așezat din întâmplare lângă niște romani. Evident aud: „p*** în cur”… Nici aici nu scap… Nici aici.” – îmi scrie indignata de la NY, prietena mea M.M.

Sunt oarecum amuzata de iritarea ei. Pentru ca îmi aduce aminte de uimirea-mi proprie: peste tot pe unde am fost prin lume, am dat nas în nas cu romani. Mai ales prin orașe trendy, gen NY sau Paris, Londra, Viena ce sa mai zic, ca-i colea, ajungi și cu bicicleta la o adică.

Da, nu știu cum reușești sa te întâlnești nas în nas cu alți romani tocmai la NY (cum au obținut viza, de unde au banii, ce fac acolo, etc, etc, etc), cum ii găsești printre milioanele de locuitori americani ori veniți din toată lumea tocmai pe ei, nu știu. Dar ii găsești. Suntem peste tot ce mai! Cine a mai rămas în țară? Eu, ăștia de se isterizează la teveu și politicienii. Asa cred ..

Lasă un răspuns

