Regele a murit. Pe cine punem in loc?


Duşi de chiraiala zilnica, de grohăiala politicianista, de cotcodaceala columbenista, de OTV-ismul otrăvitor, de ratoielile din trafic şi de luptele meschine de la birou, de goana după bani, bani, bani, lipsita de orice satisfacţie durabila şi reala,  n-am observat cum o lume întreagă care făcea parte din noi, dintre noi, una dintre puţinele „lumi” valoroase,  se duce, pleacă, intra pe o uşă pe care nu se va mai întoarce niciodată. A murit regele, l-am şi îngropat … maestre Dinica, bineînţeles ca nu-mi vine sa cred, fie ca Dumnezeu sa te distribuie în roluri care sa-ţi placa mult, acolo în teatrele lui din cer; ei bine regele a murit, l-am plâns, l-am jelit, l-am îngropat. Pe cine punem în loc?

Ha?

Nu asa era replica asta: „Regele a murit! Traiască regele!” …?

Ha?

Ba, asa era, va spun eu. Dar nu mai avem candidaţi. Se pare ca familia regala, adevărata familie regala a României ( din care fac parte toţi oamenii valoroşi, nu numai actorii), familia regala nu a produs niciun urmaş demn. Mai trăiesc câţiva membri, sa-i cinstim cât mai sunt printre noi! dar dacă în acest estimp nu vom găsi nişte moştenitori vrednici, undeva pierduţi, uitaţi, fie şi dintr-o ramura secundara a acestei familii aristocratice, o sa rămânem fără capete încoronate. Încoronate cu talent, demnitate, valoare, gratie, sensibilitate, farmec ……….. adică toţi acei oameni care ne dau cu generozitate bucurie, fericire şi nu aşteaptă de la noi decât dragoste.

Ştiţi pe cineva, aţi văzut pe undeva vreun urmaş de-al lor?

Lasă un răspuns

