n-am amintiri


n-am amintiri … ci un film serial sau un film foarte lung așezat în multe fișiere inside my head. Nu-s foarte organizate sau mai degrabă sunt organizate după cât de mult mi-au plăcut anumite „secvențe”. Alte părți din acest ‘film” le-am uitat aproape de tot, spre indignarea și iritarea unora dintre „actori”.

„dar cum ai uitat? Am fost acolo împreună, tu ai făcut aia și ailaltă, eu am zis asa și asa!!! Vai Laura, dar ce se întâmpla cu tine??!!” – mi-a spus de vreo doua ori o prietena din copilărie.

A intuit exact. Indignarea ei n-a fost pe degeaba. Nu-mi aminteam pentru ca pentru mine n-au contat momentele respective. „Secvențele” alea nu s-au salvat în fișierele „cool” si „mișto”, „wow”, „fantastic”, „naspa rău”, „romantic”, „tradatoru’ naibii”, „porci șovini”, „de ținut minte”, „las’ ca pici tu pe mana mea” sau mai știu io ce.

Din când în când mai re-vizionez părți din film. Dar pe măsură ce timpul trece, nu mai îmi produc emoțiile de alta data. Am nevoie de episoade noi, de alte secvențe. De efecte speciale noi. De alte intrigi și de alte povesti sau măcar de aceleași povesti spuse altfel.  Legătura mea sufleteasca cu trecutul se abstractizează. Ma folosesc de el ca de un sistem informativ pentru situațiile curente și ca un generator de urgenta emoțional pentru momentele când n-am alte surse de genuflexiuni sentimentale; atunci mai trag cu ochiu’ la vreo scena frumoasa ori dureroasa, pana mi se încordează vena asta de pe gat și gata, sunt fezandata pana săptămâna viitoare.

Mda … trecutul meu l-am salvat pe un hard disk exterior. Nu de alta dar sa nu ma trezesc ca n-am loc pentru ce trebuie sa se întâmple de acu’ înainte și sa n-am unde sa salvez.

🙂

Lasă un răspuns

