După concert


Zappam aseară (cam plictisită)  şi deodată, pe un post TV văd o transmisie în direct din parcul Izvor din timpul concertului Madonnei. Lumea pleca dezamăgita. Da, da, ridicau din umeri a lehamite. Show-ul nu s-a ridicat la înălţimea aşteptărilor lor. Diva a dezamăgit – amândouă cuvintele încep tot cu „D”, poate de aia.

„n-are voce … şi şoul ala, ce-i aia? Faze fumate de mult …”

(sau mă rog, aproximativ aşa, chiar de cuvintele-s schimbate, ideea de baza rămâne aceeaşi: Madonna n-are voce, n-are show). Sau ca să citez clar şi precis, de exemplu din forumurile Antenei 3 (exemple similare cu cele de pe alte forumuri de la alte televiziuni):

„Am dat 160 RON să văd pe un ecran o tanti de 51 de ani sărind coarda pe scenă, şi care făcea pe alocuri play-back.”

„Si eu am fost la concert, şi eu am fost dezamăgita. Madonna nu mai face banii, îmi pare rău ca am pierdut atâta timp din viaţa mea ca să ascult o băbăciune ramolită. Păcat.” (înţeleg că o dată făcea banii? O mai fi văzut alte concerte de ştie aşa bine?)

„Îmi pare rău de tine dacă te-ai dus la băbăciunea aia şi ai mai şi suferit pe banii tăi. Ai fost victima „spălării pe creier” adică să crezi ca m u j i s t a aia e un idol.”

„E ridicola babeta asta. Vrea să fie originală dar e penibilă. Seamănă cu Udrea. Doua m u j s t e.”

……..etc .. etc .. etc … la nesfârşit peroraţii care spun acelaşi lucru folosind şi aceleaşi cuvinte: babă, dezamăgire, voce.

Pai … vorba doctorului Phil, la ce te aşteptai? Pe bune acuma, a trebuit să plăteşti câteva milioane bune pentru un bilet ca să afli că Madonna n-are voce? Unde ai fost în ultimii 25-30 de ani? Nu era mai ieftin, mai simplu şi mai comod să asculţi câteva melodii de pe un CD sau să-i vizionezi videoclipurile pe Youtube? Te incomodează vârsta ei în vreun fel, că nu înţeleg? Tu eşti nemuritor şi suferi de sindromu’ tinereţe fără bătrâneţe?

Romanii sunt absolut distractivi cu revelaţiile lor amare despre lume şi viaţă.

Lasă un răspuns

