Targuri, targuri, targuri …


Weekendul asta, Bucureştiul a fost plin de târguri.

Târgul Anticarilor în parcul Carol, fain … l-am mai văzut acum 2 luni în acelaşi loc și anul trecut în Obor.

Târgul Meşteşugarilor de-a lungul bulevardului Aviatorilor, foarte fain … am fost impresionata de unele produse, mi-am și luat câte ceva. Multe lucruri originale, direct de la producători; puţine chinezării și kitschuri.  A nu se confunda cu tarabele de pe marginea drumului (DN1 de exemplu, zona Sinaia, Predeal), de produsele de acolo ne-am saturat cu toţii. Nu. Ceramica veritabila, autentica, romanească. Modele rare, unele făcute de ultimele familii din România care fac asa ceva, icoane pe sticla foarte frumoase, pictura naiva, etc. Artizanat de bun gust, mai sic decât Ikea :). Go and see, you don’t have to believe me.

High Heels Vintagae Fair, tocmai am scris despre el … şi asta merita vizitat măcar pentru atmosfera. Si pentru chilipiruri faine, io mi-am achiziţionat o rochie foarte-n-mbulinata.

Una peste alta, un sfârşit de săptămâna cu cheltuieli și cu târguri frumoase într-un târg nu tocmai frumos cum e Bucureştiul. Ah, nu-l am la inima, nu l-am avut prea avut niciodată 😦 … totuşi în weekendurile în care lumea e plecata și sunt mai puţine maşini pe străzi parca e mai altfel, mai suportabil, acceptabil pe alocuri.

Târgurile o sa se tot repete, cel de pe lângă parcul Kiseleff o sa aibe în fiecare săptămâna alta tema, eh .. asta-i chiar o provocare. Sa vedem, o sa recidivez.

Merita vazute toate 🙂

Lasă un răspuns

