Toți bărbații sînt la fel?


Chiar toți, toți … toți?

Eh … eu aș putea să spun un vajnic NU. Și nu înțeleg femeile care afirmă ca toți bărbații sînt la fel și o mai și cred.

Am întîlnit bărbați de toate felurile. Cu opinii suficient de diferite. Prea diferite.  Cu stiluri de viață diametral opuse. Unora le place VW Passat (ori Skoda, pe sistemul „îmi iau Skoda, e foarte bună), altora le plac Mercedes-urile. Sau Dacia Sandero. Unii m-au lăudat cînd mi-am luat mașină nouă, alții m-au criticat și m-au certat: „de ce n-ai întrebat și tu pe cineva care știe, înainte să faci gestu’ asta fatal? La banii ăștia îți luai un beamveu antîia ” – second hand bineînțeles. Și îi plătea el benzina/motorina, impoztul și asigurările. Unii vor să stea mai mult în casa. Alții se plictisesc teribil dacă nu ies. Unii se simt bine doar înconjurați de prietenii lor. Cînd rămîn doar cu tine, perspectiva li se ofilește ca o floarea de cactus dimineața. Alții nu suportă lume în jurul lor și vor să-ți dedice doar ție, toate gîndurile din tărtăcuță.

„e sub-turata” – „e supra-turata”.
„Virajul ăsta trebuia să-l iei mai strîns.”
„Nu e nimeni pe șosea. De ce iei așa strîns virajele?”
„Am fost o singura dată în Vama. E pentru drogați și rockeri nespălați”
„Nu merg decît în Vama și la 2 Mai. Nu-mi plac fitzele de la Mamaia și Neptun.”
„Arăți bine, nu mai trebuie să slăbești. Ai o problema cu asta? Nu înțeleg de ce ești așa stresată.”
„Dacă mai slăbești 5-6 kilograme, o să arăți fix cum trebuie”
„Îmi place cum te îmbraci …”
„ce-i cu tzoalele astea? De ce te îmbraci așa?”
„îmi plac prietenele tale …”
„frustratele alea? Și aia … cum o cheamă? … aia cu teoriile ei …”
‘Stai liniștită, doar nu te-am invitat în oraș să platești tu” – sau – „ce impresie și-o fi făcut despre mine prietena ta? Ca n-am bani să plătesc?”

(….. am intalnit și inversul, bineînțeles, deși doar unul pînă acum:) „ție ți se pare normal să nu plătești, să fii așa, o întreținută? Dacă aștepți să-ți plăteasca cineva e ca și cum te-ai vinde.”
„sînt întreținută pentru că plătești tu un ceai? M-ai cumpărat cu un ceai?”
„da, ție nu ți se pare?”
„nu”
……….
„Vrei prea multe.”
„Fii și tu mai demanding, ce naiba.”
„Ai prea multe fitze-n capu’ ăla”
„pentru nivelu’ tău ar trebui să umbli doar în anumite locuri și să frecventezi doar anumiți oameni”
„Nu te-ai măritat pînăăă acuuum???”
„Foarte bine ai făcut că nu te-ai măritat”
„Mă irită femeile care dau prea mult din gură”
„Mai zi și tu ceva. Nu mai zici nimic?”
………………………………….
Cred că aș mai putea scrie încă pe atat. Concluziile de bază sînt:

Nu toți bărbații sînt la fel.
Nu doar aia buni sînt dați/luați.

Nu poți să-i multumești pe toți. Dealtfel ar fi o prostie să încerci, pentru că ar trebui să schimbi radical, o grămadă de lucruri în viața ta, o dată cu apariția oricărui nou Gigi, Nae ori Vasile.  Așa că … ascultă, urmărește … dar nu te grăbi să te faci blondă doar pentru că domnul s-a uitat mai lung la un poster cu Paris Hilton. Celuilalt domn s-ar putea să-i placă Angelina Jolie.

Lasă un răspuns

