Eforie Sud. Copiii nostri


fetiţa se încordă și slobozi brusc un șuvoi auriu fix întocmai ca un băiat. Din de-a-n-picioarelea. Adică … înspre înainte și oblic în jos, aşa, ca la 45 grade …  și nu pur și simplu în jos. Taman peste pistoalele cu apa. Am urmărit fenomenul fascinată de tehnica aceea nemaivăzută.  Vă garantez, eu nu pot face aşa ceva. Nici măcar nu-mi propun sa încerc. Tatăl își puse mâinile în cap dar nu zise nimic. Luă niște nisip în ambele mâini și acoperi umezeala. Cam la fel cum face o pisică. Apoi se întoarse spre fata lui și spuse destul de calm:

„de ce-ai făcut asta?”

Fără să mai aştepte un răspuns se întoarse și se duse la apă să se spele. În mare. Şi să spele și jucăriile.

„tataaa … îmi vine să fac pipi” – îl informează băiatul când se întoarce la pătura. Tatăl îi arata un tufiș, cam la vreo 20 m depărtare. Băiatul îl asculta docil.

„tataa, îmi pare rău. Mi-a venit asa din greșeală.” – se scuza perfect inocent și amuzant fetita.

Bufnesc în ras.

Tata o iartă instantaneu. De fapt nici n-a fost supărat. În fond ce-a făcut? Pipi pe plaja la Eforie Sud. Care-i problema …………….

4 gânduri despre „Eforie Sud. Copiii nostri

Lasă un răspuns

