Activitati cultural – sportive 2


Eu personal am întâlnit tot felul de extreme (din punctul de vedere: literaro-cinamatografico-artistico-blo-bla-blu). De la cei ce au adormit când i-am dus la un film, pana la cei ce alegeau piesele de teatru în funcție de lungimea lor (dacă treceau de o ora, o ora jumate nu erau pentru „noi”, ce piese-s alea??). Pentru cei din categoria asta, sunt o fitzoasa incurabila cu aere de Dorobanți ( hihihi … ce alăturare nonconformista; mi s-ar părea chiar extravagant sa poți sa stai și-n Dorobanți la cafenele și sa fii în același timp un consumator avid și avizat de arta). In extrema cealaltă sunt bărbați în care poți sa te „reverși” liniștită din punct de vedere cultural; probabil mai ai mult de „săpat’ pana sa știi atât de multe ca ei și nu riști sa te expui unor comentarii răutăcioase când îți exprimi dorința de a participa la nush ce activitate cu aer culturalo-artistic.

E evidenta preferința mea pentru o anume clasa intelectuala; however nu m-am învârtit niciodată într-un singur cerc. Nici n-am pretenții ca viitorul meu soț sa-mi facă every friday night o analiza temeinica a operelor complete ale lui Heidegger. Nici chiar asa, merci, thank you veri muci.

Asa ca, sârguincioasă, mi-am cautat pereche, prin diverse medii sociale.

Dar … aici, în marea masa, cultura a început sa miroasă a BestFest, cartea a culegere de citate și statusuri kuul de mes, muzica a Sarmale(le) reci și cosmopolitismul a pensiuni ieftine din Europa.

Who said it’s gonna be easy man?

Lasă un răspuns

