eu cu cine votez


(varianta actuala a „cetateanului turmentat”. Bine, turmentat de atatea idei si principii contradictorii dupa care traieste, dar si de traficul infernal, EBA, Cosmina Pasarin, Sexy Braileanca si Simona Sensual)

„hahaha, n-am votat. Ce sa mai … si daca votam ce, se schimba ceva. Nu-s tot aia? Aia santem, da. Baaa, aicea se parcheaza, baaa, tu-te-n … … ce ziceam? Cu cine sa votez? Cu ala, cum ii zice, de la penetecede, aaa, am un lapsus, da, asa ma, Milut? Hahahaha, partidu’ ala de obositi? Pai mai esista? Aaarhg, ce-am dat in groapa aia, fir-ar ei sa fie nu-s in stare sa mai faca drumurile astea o data, ba le fac, ba le sparg. Lasa, sa primeasca si ei o lectie, ca nu ne ducem la vot, sa le aratam noi. Cum ce sa le aratam? Ca nu ne ducem la vot, ca nu ne intereseaza. Adica ce schimbam daca ma duceam? Se schimba ceva? Nu se schimba nimic iti spun eu, n-are ce sa se schimbe. Da. Parca aia de la brusel sunt altfel. Lasa ca am fost io si pe afara, si acolo-i la fel, sa nu se mai dea asa importanti. Sa vezi ce murdar e la Paris, mai rau ca-n Bucuresti. Jale nu alta. Cum unde? La Paris acolo. Da, chiar in centru. Foarte murdar. Da. Nu mi-a placut deloc. Mai bine aici. Cel mai bine e la noi. N-ai vazut ca si toti aia din Spania se intorc acasa? Le-au dat aia cu picioru’ si acu’ vin inapoi. Ia uite-i si pe astia: „Doi crestini si patrioti vor salva tara de hoti”. Hahahaha! Mai bine ii votam pe astia doi, asa sa le fac in ciuda. Cum cui? Marinarului si lu ala, lu’ Voiculescu si lu’ Crin Antonescu. Lasa ca votez cu Duda data viitoare. Uite cum ii ridica masina lu’ ala. Oaleu … sa vezi acu’ cand o afla ca plateste 6-7 milioane. N-au mai facut nimic pentru noi. De aia n-am votat. Nu ma intereseaza. „

Lasă un răspuns

