In „casa” noua


Din 13 iulie (?) cred, Yahoo!360 se inchide. Asta-i motivul pentru care a trebuit sa-mi caut o noua „casa”. Dupa ce-am intrebat in stanga si-n dreapta, am ajuns aici. Cum deocamdata n-am public/spectatori si cum n-are cine sa-mi ureze „Bun venit” … imi urez singura:

Bine-ai venit  in casa noua!”

Mi-am ales culoarea asta verde, pentru ca mai nou este culoarea mea preferata. In schimb, restul optiunilor si setarilor nici macar nu le-am explorat. Primul lucru pe care trebuie sa-l descopar este cum sa-mi copiez tot blogul din Yahoo!360 aici.

Spor Laura, spooor …

Lasă un răspuns

