Entry for May 21, 2009 Murături la borcan 2


…. acu, să-mi iertați ieșirile cu iz poetic şi (dez)iluziile de versificatoare. N-am pretenții că le am cu rimele, dar unor aşa exemplare nu li se potriveau decât niște versuri compuse pe genunchi, cu pixu’ pe șervețel, după ce-ai scuturat vro’ doăăă firimituri pe jos, în pauza de masă.

Şi de unde atâta inspirație? Păi de dimineața, căutam pe internet blogurile unor oameni serioși (asta ca să dau niște exemple unui amic care are o părere proastă înspre foarte proastă despre bloguri și probabil si despre bloggeri ……… persoanele de faţă se exclud, fireeeeşteeee …. sic); deci oameni serioși, ăi’ de umbla cu CFO şi CEO atașat de ultima vertebră din dotare – de le-o mai fi rămas vertebre dopă atâtea temenele făcute ca să acumuleze aşa consoane pe lângă litera „E”.

Si tastând „blog” in căsuța respectiva oferită de fratele Google, ce-mi apare … si-mi răsare … în zare??? Nici măcar n-am dat Enter … ci acolo, ca opțiuni din … tastare?

„blog mircea badea”

… aşa ajunsei să văd, ultima creatie a luceafărului de seară al mass mediei românești.

Cel mai mult m-au distrat comentariile. Jur ca erau/sunt sticky and sweet fix ca-n turneuuu Madonnei.

Despre ce e blogul lui Mircea Badea? Cât am avut răbdare să citesc, despre nimic. Aaa, am aflat ca la cererea cititorilor „Mogulul” (patronu’ lui adicatelea …) i-a aranjat de-un aer condiționat. M-am uitat şi pe site-ul mogulului. Confirmă și el. Ma rog, scribu’ lui, ăl’ de se ocupă de postări.

… dar, normal, totul e acru. Pardon. Tonul e acru pe alocuri, semn că murătura își urmează destinul. Eeee, da, încă nu se prea vede, musiu luceafăru’ de seară wannabe are pielea întinsă și neridată. Mușchii lucrați de la sport … bine tonifiați … în relief … oh, uh, ah, ih, câte doamne și don’şoare mai suspină pe blogu ‘mnealui …. dar nah, ce să-i faci n-au brumă de succes la el.

Să nu mai umplu spațiul virtual degeaba. Pe scurt, nu înțeleg de ce românii se uită la neshte unii ce pompează direct în creieru’ telespectatorului la nesfârşit acreala, sastiseala, ura și plictiseala prin toți pixelii micului ecran, în format HD sau nu.

N-avem destulă parte de asta, în real life in fiecare zi?

Lasă un răspuns

