Entry for April 29, 2009 Concluzii


Ieri mi-am copiat blogul in calculator, intr-un fisier special. Ca back-up – desi n-am auzit sa se piarda vreun blog prin jungla internetului – si ca sa-l pot vedea integral. L-am recitit pe alocuri. M-a surprins numarul de pagini adunate cat si evolutia, de la stangacia inceputului pana la concizia prezentului. Unele subiecte m-au amuzat, altelele m-au intristat. De altele chiar am uitat.

Sunt totusi nemultumita.

Vorbesc la fel ca orice prezentator TV, moderator, formator de opinie ma rog, stiti voi, aia de apar pe sticla mereu. Adica critic, cam acru si cinic. Parca toti am fii epigonii lui Cioran. Cu o spranceana ridicata, ii privim aspru pe cei din jur. Stim noi ce stim: tara se duce de rapa. Pana mai putem privi asta cu spranceana ridicata si fara sa fim intr-o reala primejdie, o s-o tinem tot asa. Imperturbabili. Criticam (moi aussi) si nu punem nimic in loc. Suntem ironici dar nu constructivi. N-avem solutii. Nici eu n-am. Sau, chiar de am, m-am obisnuit sa nu caut.

Oare asa suntem? O fi vreo trasatura nationala? … lipsa eficientei, a eficacitatii, a solutiilor … Ne-am molipsit de la teveuri? De la ai’ de stau in kur intre 4-6 ore si turuie non stop, de preferinta pe acelasi subiect? De aia nu mai stim altceva? De aia nu putem adopta alta atitudine? Suntem atat de previzibili si repetitivi incat nu stiu cum de nu fugim de noi insine.

Aveam astazi vreo doua subiecte in cap, legate de nesfarsita acreala si interminabilul mizerabilism romanesc. Dar nu mai imi vine sa le scriu. M-am blocat.

Simt nevoia sa fac altceva, altcumva.

Dar nu stiu cum ……………………

2 gânduri despre „Entry for April 29, 2009 Concluzii

  1. La biserică, preotul se ntlneşte cu un tnăr enoriaş: – Ce te aduce la biserică, Ioane? – Iaca, am venit să mă spovedesc. – Nu-i nevoie, ţi-am citit blogul… 🙂

Lasă un răspuns

