Entry for April 28, 2009 Oftica


Sunt ofticata. Rau. Am ratat o excursie in Tunisia, pentru ca am promis cuiva ca vom merge impreuna undeva de 1 mai. Asa ca, in momentul in care a venit propunerea de a pleca in Tunisia facuta de cei de la serviciu (excursie care s-ar fi desfasurat cam in aceeasi perioada), un fel de premiu pentru buna mea purtare, n-am avut ce face decat sa refuz. Mi-ar fi placut sa plec in Tunisia, dar promisiunea e promisiune. Nu se face s-o calci. Nu se face sa incurci omu’.

Bineinteles ca acum au cazut si planurile de 1 mai pentru care renuntasem la excursia in Tunisia. De parca toate deciziile corecte si faptele bune cer razbunare. De parca trebuie sa-ti para rau, sa fii ofticat si mahnit de cate ori iei o decizie … OK, de bun simt, de buna purtare. De cate ori incluzi in decizia ta si feelingurile altuia. Daca decideam egoist, numai pentru mine, azi eram super OK si maine plecam pentru o saptamana in Tunisia. Pe banii firmei.

Sunt foarte ofticata. Si oricum nu mai inteleg nimic. Data viitoare o sa aleg Tunisia.

Lasă un răspuns

