Entry for April 27, 2009 Self fulfilling prophecy


…. ori poate sufar de un ciudat si extrem de rar sindrom psihologic: self fulfilling prophecy. Ca si cum as fi propriul meu profet, Casandra mea proprie. Adicatelea, ce gandesc despre cineva sau ceva, mi se indeplineste intocmai. Daca intalnind pe „X” simt ca n-am nimic in comun cu el/ea si ca zambetul larg ascunde si alte fatete mai putin placute, feeling nedovedit de nimic la prima vedere, respectivul/a „X” se grabeste, da navala in perioada urmatoare sa-mi demonstreze ca aveam dreptate.

Asa ca, nu-mi place intuitia mea. Ea imi indica multi oameni nu tocmai OK. E ca un fel de busola spre „mm, nu. Asta nu”. Daca m-as lua tot timpul dupa ea, n-as mai trai nimic sau aproape nimic. N-as mai avea nici un soi de experienta. Pentru ca stiu de la inceput ca X sau Y nu-i ceea ce pare. Ma protejeaza foarte bine intuitia mea. De propria mea viata.

Lasă un răspuns

