Entry for April 24, 2009 Rufe la uscat


De multa vreme, gandirea, comportamentul si atitudinile sociale ale romanilor mi se par contradictorii, bizare si nesanatoase. De la cele mai banale exemple pana la aspecte grave, de neiertat.

Cred ca as putea baga in aceasi categorie:

  • rufe la uscat intr-un balcon dintr-un bloc de pe bulevardul Decebal – agatate sus, la acelasi nivel cu geamul si foarte, foarte vizibile din strada
  • nu facem niciodata curat in jurul locului in care traim dar ne plangem de murdarie
  • „sa-i ia naiba pe toti cainii vagabonzi. Acu’ vreun an am dat si eu unu’ afara din curte, o scarba dom’le, latra pe aici, facea mizerie”
  • mila starnita de arestarea lu’ Jiji – wow, ne e mila de unu’ ce ia infractori de pe strada si-i baga in portbagaj, ne identificam cu el si ne spunem ca si noi am face la fel in locul noi – fireste, traim intr-o societate democratica; mai mult DEMO decat CRATICA
  • il credem pe Nastase, aka Bombonel, cel mai bun candidat la presedentie iar cand vine vorba de dosarul Zambaccian il scuzam spunand ca daca am fi fost in locul lui toti am fi facut la fel. Ce, Basescu n-a vandut flota? Pai vedeti? Macar Nastase e mai cultivat, are prestanta. E el mai fonfanit asa, dar nah, cine-i perfect? Si ce-i cu zvonurile astea c-ar fi homosexual? S-a mai schimbat lumea, dom’le, eee …
  • „sa-i ia naiba de hoti ca uite unde am ajuns din pricina lor – pai daca nu protestam … – ce sa protestam dom’le, ce sa protestam – pai sa facem ceva – ce sa mai facem ca nu mai avem ce face. Cine sa faca? Cine o sa se ocupe de asta?”
  • nu mergem la vot da’ unii au murit pentru conceptul de democratie (altii chiar fac campanie in mass media impotrivarii votarii de orice fel, folosindu-se de job-urile lor si pozitia publica pe care o detin)
  • „nevasta tre’ sa fie doamna in societate, curva in pat si gospodina in bucatarie.” … am uitat. Barbatu’ ce tre’ sa fie?
  • „toate femeile e curve, mai putin mama mea”
  • „slabeste mancand cat vrei”
  • „Copilu’ meu nu vrea sa faca nimic. Culmea, i-am facut toate voile, i-am asigurat toate conditiile, nu stiu ce sa ma mai fac, sta toata ziua la calculator si joaca jocuri d-alea. S-a lasat si de facultate … I-am luat si masina, i-am promis ca-i iau o garsoniera si el nimic …”

And the list is really endless ….

Lasă un răspuns

