Entry for April 17, 2009 Puritate


Am intalnit barbati care mi-au cerut puritate. Intr-un fel sau altul. Si s-au isterizat la amanunte, lipsite de importanta pentru mine, carora ei le dadeau sensuri si interpretari foarte murdare. La aflarea unor intamplari din viata mea, pe care tineau sa le puna intr-o lumina cat mai reprobabila. Cat mai reprobabila. Extrageau reprobabilul din cele mai ciudate locuri, din cele mai neasteptate intamplari. Adevarati magicieni, ce mai … De cele mai multe ori, daca comparai viata mea cu a lor, of course, paream ca un crin langa un ciulin – si sunt blanda cand spun asta. Mi-au facut morala, teoria chibritului, m-au admonestat, certat, au vociferat si au tinut sa ma convinga ca o fac pentru binele meu. Au insistat chiar, ca au dreptate, chiar si in cazul in care stateam cu dovezile contrare in mana. Mai ales atunci. Imi suna si acum in minte tonul iritat, usor isteric, enervat, banuitor, suspicios; tin minte bufniturile, usile trantite si mai ales, mai ales dezamagirea ca nu mi-am cerut iertare, ca nu m-am prabusit la podea distrusa de exit-ul lor dramatic. Doar ei vroiau puritate, si eu trebuia sa le ofer asta. O puritate exterioara, formala, superficiala. In schimb, puteam sa fiu „murdara” in pat, chiar era indicat.

Si toate astea, sub masca dragostei, puritatii si blandetii ………………………….

Lasă un răspuns

