Entry for April 17, 2009 Noi femeile


… noi femeile v-am facut sa fiti cum sunteti astazi. Sa va purtati cum purtati. Ne plangem noi, ne plangem, dar la o adica … pe cati i-am pus clar si definitiv la punct? Fetelor … pe cati i-ati parasit pentru ca v-au tratat nepotrivit, v-au inselat, v-au jignit? Noi suntem de vina … Pentru ca am acceptat tot felul … de lucruri, situatii, atitudini, barfe, calomnii, insinuari insidioase. Prin urmare, voi stiti ca se poate, ca vi se permite, ca nimeni n-o sa faca prea mult „gat”. Si ca, daca una iese din „rand” si protesteaza se gasesc 10 imediat care ii vor lua locul.

Cand vad larghetea gurii unora, lejeritatea cu care te pun in situatii inconfortabile, nepotrivite, naspa, felul lipsit de griji cu care iti trantesc o mitocanie convinsi ca n-o sa te superi (bineinteles – era de fapt o observatie facute pentru binele tau), replicile veninoase si jignitoare pe care ti le strecoara cand se simt refuzati … nu pot sa ma gandesc decat ca, li se pare normal, niciodata n-au fost pusi la punct, restul femeilor au inghitit toate astea si multe altele fara prea multe proteste.

Am vazut tipi destul de „necombinabili”, cu multe defecte vizibile si usor detectabile care se laudau ca ei „nu prea au fost lasati”. Am auzit povesti absolut dubioase, despre anumite cupluri, povesti si intamplari care au fost acceptate de femeile din cuplu fara nicio tresarire. Femei care n-au fost iubite, n-au fost apreciate si nici luate de nevasta p-orma.

Prin urmare, asa ne trebuie … atata timp cat n-o sa facem nimic sa corectam asta. N-avem decat sa …………. acceptam sau sa plecam in alta parte. Intr-o tara unde lucrurile n-au degenerat atat. Eu cred ca am sa optez pentru plecat.

Un gând despre „Entry for April 17, 2009 Noi femeile

  1. haha, poti opta pentru plecat insa deja cred ca e prea tarziu, era mai sigur poate secolul trecut 🙂 cel putin in Franta, „voi femeile”, dupa cum ai inceput postul, a-ti facut barbatii asa cum sunt azi; adica ia-ti pus asa clar si definitiv la punct, ca daca nu au devenit homosexuali, de maritisuri oricum nu va fi niciodata vorba :)) cel mult un „pacs” adica un fel de act de concubinaj, ca 90% din cuplurile tinere pe care le cunosc; eu insurat fiind sunt o ciudatenie a naturii :)) da, stiu, ma incadrez in mitocanii nepusi la punct deoarece nevasta nu protesteaza; insa eu apreciez enorm asta

Lasă un răspuns

