Entry for April 15, 2009 Anti-Hunter no.2


Anti-Hunterii ma incomodeaza si pentru ca-mi uzurpa pozitia, rolul pe care ar trebui sa-l joc eu in this game called love. Daca ei sunt sovaielnici, eu cum pot fi mai sovaielnica decat ei? Si ce s-ar mai alege din doua sovaieli? Daca ei ezita in a ma convinge, oare cum mai pot fi convinsa? Eu ar trebui sa tresar (in prima faza cel putin) cand suna telefonul si sa suspin: „Ah, ma suna … ce-i spun acum?”. Daca tresar ei inainte chiar de a pune mana pe telefon atunci … probabil, telefonia degeaba s-a mai inventat pentru ca telefonul meu n-o sa sune niciodata. Daca ei nu fac nici un pas, cum o sa arate … „dansul” nostru? O sa-l car eu in spate? Ori o sa dansez mereu de una singura? Cum pot sa nu-i calc pe mandrie unui astfel de om, sa nu-l pun in umbra, sa-l fac sa se simta un mascul adevarat? Cum o sa se simta el langa mine, care, desi sunt femeie parca n-am atatea nuante gri? Cum trebuie sa fii tu ca femeie langa un astfel de barbat? Cat de mica, slaba si nestiutoare? Eu ar trebui sa ma impiedic ca gaina din poveste; daca fac ei pe gaina, mie ce rol imi ramane? Cel de DJ Cu-Cu-Rigu?

Un gând despre „Entry for April 15, 2009 Anti-Hunter no.2

  1. n-am gasit nici o scena de vanatoare urbana, am facut doar niste poze de noapte…..
    referitor la „post-ul” tau, daca te intereseaza subiectul cu adevarat te dai de 3 ori peste cap si te transformi tu in vanator
    daca nu………….NU!!!!!!

Lasă un răspuns

