Entry for March 27, 2009 Patroni cu Maybach


Melteni cu Maybach*

Pacat de masina asta frumoasa – gandesc de cate ori trec pe langa ea. Apartine noul meu patron si e parcata in stanga intrarii in cladirea din centrul Bucurestiului unde ne-au mutat de curand. Un acvariu de sticla, unde nu se poate respira ( nu exista aer), n-avem intimitate; la vara va fi cald si nasol. Dupa cateva ore petrecute aici, creierul se lichefiaza si refuza sa mai execute orisice comanda. Am inceput sa certam intre noi. Nu suntem nici unul fericiti dar cui ii pasa. „E criza, la naiba, fiti bucurosi ca aveti un loc de munca!”

In acvariu urcam cu 4 lifturi dispuse in pereche de-a dreapta si de-a stanga scarii principale. Dimineata si seara e imbulzeala mare, fireste (ca sa citez un clasic in viata). Intr-o zi, in timp ce ascensorul s-a oprit la toate etajele cladirii pana am ajuns la destinatie, un necunsocut mi-a povestit ca dimineata lifturile din partea dreapta se inchid „publicului larg” pentru ca se asteapta venirea patronului. Proprietarul masinii aceleia frumoase. Am iesit indignata din lift si am povestit tuturor cu un fel de neincredere. Chiar asa ??? – ma intrebam in gand sau cu voce tare dupa caz. Ieri mi s-a si intamplat. Am stat la coada la lift, 15 minute, pentru ca mergea un lift din 4. Doua erau blocate pentru venirea patronului; unul era stricat. Data viitoare e posibil sa urcam pe scari. Oricum face bine la sanatate. NU?

Pacat ca masina aia frumoasa n-are si ea un cuvant de spus cand o cumpara cineva. Poate am vedea mai putini melteni cu Maybach prin oras.

*Ar trebui sa scriu o incheiere la „Sex and the city” dar nu pot sa ma abtin sa nu postez ceva despre … noul specimen aparut in ultimii 10 ani: meltenii cu Maybach

Lasă un răspuns

