Entry for March 18, 2009 Sex and the city no.4


„de când am citit „NU”, Ionescu (Eugen, acela, scriitoru’, la ala se referea) mi-a dat dreptu’ sa dau muie*”

Întorcându-ma la „Sexul şi oraşul”, verbalizam mult şi facem cam puţin şi cam prost. Domnul care mi-a „dat” citatu’ din deschiderea postului susţinea sus şi tare ca dacă l-a citit pe Ionesco, şi mai ales „NU” de acelaşi autor, acu’ are dreptu’ sa dea muie, cel puţin verbal. Dar tot el credea ca domnul acela vestit, Coelho e un mega autor, iar faptul ca eu am negat aceasta supoziţie, afirmaţie, i-a dat ocazia sa-şi folosească acel drept obţinut chipurile de la Eugen Ionescu. Adică mi-a dat muie. Verbal, bineînţeles. Pentru ca Ionesco dădea şi da drepturi de a da muie. Right ….. Cu ce se mai ocupa şi scriitorii ăştia morţi, pe bune acuma, zău asa ……………

In consecinţă, sexul a devenit un fel de pedeapsa publica, una rapida, moderna şi contemporana. O chestie care trebuie sa te murdărească, sa te ruşineze, sa te facă sa te simţi prost. O treaba care tre’ sa te doară.

Ciudat. Eu îmi aminteam altfel sexul. Inclusiv cel oral.

*muie – în dicţionare are sensul de gura, fleanca, iar expresia „a duce cu muia” înseamnă a amăgi, a înşela.

Lasă un răspuns

